Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@21:28:11 GMT

احداث اتوبان مهران-کربلا در دستور کار قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۰۴۶

احداث اتوبان مهران-کربلا در دستور کار قرار دارد

تین‌نیوز | 

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: احداث اتوبان مهران-کربلا در دستور کار مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سلام امینی اظهار داشت: به برکت امام حسین، استان ایلام در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته است، سالانه بالای ۵ میلیون نفر تردد در مرز مهران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این میزان تردد به خصوص در ایام اربعین برگ زرینی برای استان ایلام است، مردم شیعه و مهمان نواز استان تا به حال کارنامه خوبی در این بحث از خود ارائه داده اند.

وی عنوان کرد: زیرساخت های استان برای تردد زوار متاسفانه کافی نیست و در بسیاری از بخش ها استان دارای مشکلات اساسی است.

امینی با اشاره به اینکه قطعاً نسبت به سال های گذشته استان ایلام در بخش زیرساخت ها پیشرفت های خوبی داشته است، افزود: هر حرکت یا کار عمرانی در مراحله اول نیاز به اعتبار دارد و اعتبارات وزارت راه برای توسعه زیرساخت های جاده ای استان تاکنون خوب بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه چهار خطه کردن جاده ایلام- مهران به عنوان مسیر اصلی تردد زوار اربعین است، به شکل ویژه در اولویت اعتبارات گذاشته شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: سفری که وزیر راه و شهرسازی در قبل از ایام عید به عراق داشت، صحبت از اتوبان مهران به کربلا نیز انجام شده و احداث این اتوبان جدی است.

امینی تصریح کرد: در بحث استفاده از مرز مهران و عتبات عالیات از نظر معنوی استان ایلام در کشور کاملاً شناخته شده است، از نظر اقتصادی برای استان متاسفانه استفاده زیادی نشده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سلام امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • توقف تردد خودروها در بعضی از خیابان های شهر ایلام به اثر سیلاب
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام