Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رسانه‌های ترکیه‌ای از درخواست دادستانی استانبول به منظور مجازات حبس برای یک عضو شورای شهر در ایتالیا به اتهام «سرقت عینک دودی» در استانبول خبر داده‌اند.

بنا بر نوشته پایگاه «دیلی صاباح» ترکیه، «فرانچسکو گیانوزی» عضو شورای شهر «باری» در ایتالیا به اتهام سرقت یک جفت عینک دودی در استانبول با مجازات احتمالی ۱۰ سال زندان مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، ماموران امنیتی ترکیه‌ای این عضو شورای شهر باری را که در فرودگاه آتاتورک استانبول منتظر پرواز برای عزیمت به ایتالیا بود، بازداشت کرده و مورد سوال و جواب قرار دادند.

فرانچسکو گیانوزی متهم شده که هفتم ژانویه ۲۰۱۹ (۱۷ دی ۱۳۹۷) از یک خرده فروشی  معاف از پرداخت  مالیات و عوارض برای مسافران خارجی، عینک دودی سرقت کرده و پول آن را پرداخت نکرده است.

دفتر دادستانی استانبول روز دوشنبه (دیروز) متن شکوائیه علیه این عضو شورای شهر در ایتالیا را منتشر کرده که در آن از دادگاه خواسته شده برای او مجازات زندان از ۵ تا ۱۰ سال درخواست شده است.

هنوز تاریخی برای جلسه دادگاه بررسی اتهام وارده به فرانچسکو گیانوزی  تعیین نشده و این سیاستمدار ایتالیایی با وثیقه ۸۴۲۴ دلاری آزاد است.

این عضو شورای شهر باری اعلام کرده که او با قصد نشان دادن عینک دودی به همسرش از مغازه خارج شد و بعدا در نزدیکی یک توالت توقف کوتاهی داشته و موضوع عینک دودی را فراموش کرده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه