Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:05:07 GMT

برلین میزبان بزرگترین کنفرانس ایران شناسی اروپا

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۴۶۴

برلین میزبان بزرگترین کنفرانس ایران شناسی اروپا

به گزارش سایت دانشگاه آزاد برلین، کنفرانس اروپایی ایران شناسی، یکی از بزرگترین کنفرانس‌های اروپا در مورد مطالعات ایرانی است که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود.

ادبیات فارسی، فلسفه ایرانی، تاریخ، مطالعات مذهبی، مطالعات فرهنگی، هنر و باستان شناسی و مردم شناسی، از جمله موضوعات مهم کنفرانس نهم است.

مؤسسه ایران شناسی اروپا که برگزار کننده این کنفرانس است در سال ۱۹۸۳ با حمایت بنیاد علمی اروپا در رم و با هدف ترویج، توسعه و حمایت از مطالعات ایرانی در دوره‌های باستانی، میانه و مدرن، تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انجمن همچنین در زمینه مطالعات ایرانی در حوزه‌های زبان شناسی، ادبیات، تاریخ ادیان، هنر، تاریخ، باستان شناسی، فلسفه، قوم شناسی، جغرافیا، علوم انسانی و دانش نظری حقوق فعالیت دارد.

در حاشیه برگزاری نهمین دوره کنفرانس اروپایی ایران شناسی، جایزه اروپایی مطالعات ایران به فارغ التحصیل مقطع دکترا با هدف ترغیب محققان در اروپا برای کار در حوزه ایران شناسی، اعطا می‌شود.

فراهنگ **۹۱۰۹** ۹۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران