Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@21:39:28 GMT

روایت هاآرتص درباره هراس رژیم صهیونیستی از حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۵۲۸

روایت هاآرتص درباره هراس رژیم صهیونیستی از حزب‌الله

به گزارش وانانیوز، 

 روزنامه اسرائیلی "هاآرتص"‌ مقاله دیوید داوود، تحلیلگر امور لبنان و مسائل مرتبط با حزب‌الله را منتشر کرد که در آن نوشته شده است: جنگ تبلیغاتی حزب‌الله اسرائیل را بیشتر از موشک‌ها تهدید می‌کند.

داوود در مقاله خود همچنین نوشت: ارتش اسرائیل برای رویارویی با حزب الله آماده می‌شود اما حزب‌الله جنگ روانی به راه انداخته است که باعث شده سربازان اسرائیلی به توانایی‌شان شک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنرال یائیر جولان، فرمانده سابق منطقه شمالی نیز  این مسئله را بیان کرده و پیامدهای جنگ آتی میان تل‌آویو و حزب‌الله را زیر نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ترس موجود نسبت به مرگبارترین سلاح‌های حزب‌الله است که این جنبش از سال‌های مدید از آن برای بازدارندگی علیه اسرائیل استفاده کرده است. علاوه بر این، حزب‌الله تهدیدات‌هایی را که می‌تواند علیه اسرائیل ایجاد کند، به طرز ماهرانه‌ای بزرگنمایی می‌کند و این امر به نوبه خود به «دستاوردهای نظامی» تبدیل می‌شود.

طبق گفته این نویسنده، در هر جنگی در آینده، حزب الله از تاثیرات تهدیداتش استفاده خواهد کرد که این تهدیدات از طریق بانک اهدافی به کابوسی برای اسرائیل تبدیل می‌شود که این تهدیدات در نفوذ به "الجلیل"، موشکباران اسرائیل با استفاده از موشک‌های دقیق، هدف قرار دادن کانتینرهای آمونیاک در حیفا و یا راکتورهای هسته‌ای دیمونا نمود پیدا می‌کند.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. 

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود.

او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابو جهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی