Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:10:05 GMT

تشییع جنازه باورنکردنی گله فیل‌ها برای یک بچه فیل! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۴۷۱۱

تشییع جنازه باورنکردنی گله فیل‌ها برای یک بچه فیل! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای ما انسان‌ها پذیرش این حقیقت کمی سخت باشد که برخی حیوانات دقیقاً همان حسی که ما نسبت به عزیزان خود داریم، آن‌ها نیز دارا هستند. مثلاً برخی حیوانات مانند انسان حین تولد بچه‌های خود ابراز خوشحالی می‌کنند یا هنگام از دست دادن آن‌ها دچار حزن و اندوه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق عجیبی که به تازگی در یکی از مناطق هندوستان رخ داده است درستی این ادعا را ثابت می‌کند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است تشییع جسد یک بچه فیل توسط خانواده و گروهی از فیل‌ها را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید شده است مشاهده می‌شود در حالی که فیل اول که احتمالاً پدر یا مادر بچه فیل مرده است جسد او را با خرطوم خود حمل می‌کند و سایر فیل‌ها با نظم خاصی در پشت سر او حرکت می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد که این فیل پس از عبور از عرض جاده توقف می‌کنند و جسد بچه‌اش را روی زمین می‌گذارد.

لحظاتی بعد و با رسیدن سایر فیل‌ها، یکی از آن‌ها دوباره اقدام به حمل جسد بچه فیل می‌کند. در این ویدئو این فیل‌ها همگی با عبور از عرض جاده وارد سمت دیگر جنگل می‌شوند. همچنین عده زیادی از ساکنان محلی در حالی که محو تماشای این صحنه باورنکردنی شده‌اند، دیده می‌شوند.

این صحنه باورنکردنی روز جمعه در یک منطقه جنگلی در هندوستان رقم خورد و یک جنگل‌بان محلی پس از تهیه ویدئو، آن را در توییتر به اشتراک گذاشت. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۵۰۰۰ بیننده داشت و ۱۲۰۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها با درج کامنت‌هایی به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "ویدئویی تامل برانگیز است. چیز‌هایی زیادی است که انسان باید از حیوانات بیاموزد."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که گله فیل ها در هندوستان رقم زدند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان فیل جذاب ترین ها هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی

در تازه‌ترین عکس منتشر شده از حسام نواب صفوی در دورهمی هنرمندان، تغییر چهره عجیب و باورنکردنی این بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

حسام نواب صفوی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو