Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراز شکری کاپیتان تیم ملی ایران، در روز نخست مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان موفق شد با ثبت زمان ۲۵/۳۶ دقیقه مقام نخست کلاس دو جهانی این رشته را از آن خود کند.

در این ماده غدیر کلیجی از تیم ملی ترکیه با ثبت زمان ۲۵/۴۶ دقیقه و پرویز مردانی از تیم ملی ایران با ثبت زمان ۲۵/۵۵ دقیقه در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه کلاس دو جهانی با حضور ۲۸ رکابزن از کشور‌های ترکیه، مالزی، تایلند، هندوستان، افغانستان و چهار تیم از ایران به مساحت ۱۰ کیلومتر در منطقه سیاحتی سیاسرد شهرستان بروجن برگزار شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران گفت: این رقابت‌ها یکی از مهمترین رخداد‌های دوچرخه سواری ماده کوهستان در ایران است که به میزبانی شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

خسرو قمری افزود: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان بروجن در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ثبت شده و دارای امتیاز المپیک است.

وی گفت: در این دوره از مسابقات ۱۱ دوچرخه سوار از هفت تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی به مدت دو روز با هم رقابت می‌کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات در سطح مطلوبی برگزار می‌شود و پیش از مسابقات هم با حضور نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دوره بازآموزی برای داوران در شهرستان بروجن برگزار شد.

شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق گردشگری این استان است.

دوچرخه سواری کوهستان یکی از ماده‌های رشته دوچرخه سواری در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار است و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فورکراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای که قرار است در اصفهان برگزار شود، به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6093384 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود