Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام حجاج از فرودگاه این استان با ۵ پرواز به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد دارابی در گفتگو با مرصاد ، با بیان اینکه محدوده پرواز حجاج کرمانشاهی تعیین شد اظهار داشت: زمان پرواز زائرین اعزامی از فرودگاه اشرفی کرمانشاه طی روزهای سی ام و سی و یکم تیرماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجاج اعزامی طی پنج پرواز شامل سه پرواز در روز سی ام و دو پرواز در روز سی و یکم کرمانشاه را به مقصد جده ترک خواهند کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حجاج اعزامی از فرودگاه اشرفی کرمانشاه در روزهای دوم و سوم شهریور ماه به کشور بازمی گردند.

وی با بیان اینکه مدت زمان اقامت حجاج در عربستان حدوداً ۳۵ روز است افزود: حجاج اعزامی از کرمانشاه پس از وارد شدن به جده، اقامتی ۳۰ روزه در مکه خواهند داشت و پنج روز پایانی را در مدینه سپری می‌کنند.

دارابی با بیان اینکه پرواز حجاج مذکور از فرودگاه مدینه به کرمانشاه است، گفت: امسال ۱۵۵۰ زائر از استان‌های کرمانشاه، ایلام و همدان از ایستگاه پروازی کرمانشاه با هواپیمای ایران -ایر به زیارت بیت الله الحرام خواهند رفت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست