Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه جلساتی که در رابطه با انجمن خیرین مدرسه ساز با مسئولین عالی رتبه کشور داشته‌ایم، گفت: استان زنجان به عنوان استان پیشرو و اثرگذار در مدرسه سازی معرفی می‌شود که این به برکت وجود خیرین است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، خدابخش مرادی امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان اظهار داشت: پیشرفت، تحول، آینده سازی و ایجاد بسترهای لازم برای پرورش انسان‌های بزرگ مدیران و دانشمندان آینده به بستر پویا و اثرگذار نیاز دارد که به وسیله آموزش و پرورش محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه از نگاه رهبری که به خیرین شده و خیرین را یکی از برکات نظام نام می‌برند، گفت: خیرین نه تنها از مال و اندیشه خود هزینه می‌کنند بلکه روح خیرخواهی و تعالی و پیشرفت را در فضای جامعه ساری و جاری می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: استان زنجان نه تنها در سطح کشوربه عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شناخته شده است بلکه از این استان نیز به عنوان  بهشت خیرین نام می‌برند چرا که در هر عرصه نگاه و نظری داشته باشیم مردان زنان خیر را می‌توان در آن عرصه در حال تلاش دید.

"پدر مدرسه‌سازی ایران" یک روز پس از مراسم بزرگداشت درگذشتتهران| هشتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قرچک برگزار شد120 مدرسه مخروبه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

وی به حضور هیئت عالی‌رتبه در استان در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: سفر این هیات بررسی توفیقات و اثر جاودانه است که خیرین استان در حوزه سلامت در کشور داشته‌اند.

مرادی با اشاره به جلساتی که در رابطه با انجمن خیرین مدرسه ساز با مسئولین عالی رتبه کشور داشته‌ایم، گفت: استان زنجان به عنوان استان پیشرو و اثرگذار در مدرسه سازی معرفی می‌شود که این به برکت وجود خیرین است.

وی با اشاره به اینکه نقش خیرین تنها ساختن نسیت بلکه بسترسازی برای ساختن است گفت: بخشی از کار خیرین همین است که زمینه مشارکت را فراهم می‌کنند و تکلیف برای مسئولین را مشخص می‌کنند و دولت را برای انجام کار خیر مهیا می‌کنند که کار بسیار خوبی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: در سال 96 اعتبارات تخصیصی به نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان 39 میلیارد تومان بوده که  در سال 97 به 94 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از جهت گیری استاندارد توجه به آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف از جمله توجه به بازسازی و مقاوم سازی مدارس از محل اعتبارات عمومی است و همین طور فراهم آوردن بستر لازم برای طی مدارج عالی برای دانش‌آموزان  است. 

وی به تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم اشاره کرد و گفت: با مصوبه آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان به عنوان  پایلوت برای این طرح انتخاب  شده است.
 به گفته مرادی امروز که خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس  اهتمام ویژه دارند مهمتر از آن  نگهداری از مدارس است که تکلیف و مسئولان در این زمینه بیشتر است.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اقدام خیرین در حوزه مدرسه‌ساز تنها نگاه نیست، بلکه توجه به اشتغال و پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است که به عنوان  نیاز امروز جامعه مطرح است .

به گفته وی در سال 97 و سه ماهه اول 98 هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده و در تلاش هستیم  زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد