Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: آمارها نشان‌دهنده این است که سال گذشته تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانجات استان مرکزی  نسبت به میانگین کشوری کمتر و ایجاد اشتغال آن بیشتر است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی مشترک استان مرکزی و شهرستان ساوه با اشاره بر ضرورت حمایت از واحدهای تولید اظهار داشت: امروز در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان هم نسبت به وضعیت نامطلوب برخی واحدها تاسف خوردیم و هم از دیدن فعالیت برخی واحدها انگیزه گرفتیم و امیدوار شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به واحد صنعتی کاریزان‌خودرو افزود: کاریزان‌خودرو یک سرمایه‌گذاری بسیار خوب و کلان در کشور بوده و بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است که مشکلات عوارض با شهرداری داشته است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شرکت سیانا از شرکت‌های پرآوازه و معتبر در تولید مواد خوراکی بوده و اکنون تنها با 2 درصد ظرفیت درحال فعالیت است و باید با همکاری تامین اجتماعی، پرداخت تسهیلات و سایر حمایت‌ها این کارخانه را به چرخه تولید برگردانیم.

آقازاده بیان کرد: امسال کاهش ارزش پول، سرمایه در گردش و گرانی و افزایش قیمت مواد اولیه شرایط سختی را برای واحد‌های تولیدی به وجود آورده است. 

تسهیلات رونق تولید به 736 واحد‌ تولیدی استان سمنان پرداخت شدسهم خراسان جنوبی از تسهیلات رونق تولید بیش از 2 هزار میلیارد ریال است77 درصد میزان تعهد پرداخت تسهیلات رونق تولید سمنان عملیاتی شده است

وی ادامه داد: محدودیت‌های منابع مالی و اقتصادی گاهی مانع رفع نیازهای تولیدکننده‌ها شده و نیاز است که با واحدهای تولیدی همکاری شود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: آمارها نشان‌دهنده این است که سال گذشته تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانجات استان مرکزی  نسبت به میانگین کشوری کمتر و ایجاد اشتغال آن بیشتر است.

آقازاده افزود: سال گذشته سهم استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید یک‌هزار و 200 میلیارد تومان بود که با تلاش‌هایی که انجام شد توانستیم یک‌هزار و 700 میلیارد تومان جذب کنیم.

وی تصریح کرد: در کمتر از یک ماه آینده در شهرهای نوبران و غرق‌آباد حضور می‌یابیم و مصوبات جلسات را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند