Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق پیشنهاد داد که به دلیل عدم آگاهی لازم مردم عراق، تمام اقدامات ایران در اربعین منتشر شود. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدحمید حسینی رئیس کمیته «لواء الخدمه الحسینی» که با بسیج مردمی خانه‌های شخصی را برای اسکان و پذیرایی از زائران آماده می‌کند، در کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین که امروز در شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به افزایش شمار خانه‌هایی که میزبان زوار ایرانی در اربعین سال گذشته بودند و امسال تعداد آن‌ها با توجه به شدت گرما، افزایش خواهد یافت به مقامات ایرانی حاضر در این نشست نکاتی را درباره هجمه‌های تبلیغاتی علیه ایران متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در عراق تبلیغاتی می‌شود که ایران کشور ضعیفی شده، در محاصره و در آستانه جنگ است و مشکل مالی دارد. پیشنهاد می‌کنم امسال کمیته مشارکت‌های مردمی ایران و اقدامات آن را در اربعین بیشتر نمایان کند.

حسینی انتقادی که در نشست سال گذشته این کمیته مطرح کرده بود را بار دیگر تکرار کرد و افزود: با وجود حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و دولت ایران در ستاد اربعین به نظر می‌رسد این ستاد مردمی نیست. این حساسیت مردم عراق است که می‌خواهند اربعین همچنان مردمی باقی بماند.

حسن پلارک، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین در پاسخ به این انتقاد گفت: تمام امکانات اربعین از سوی مردم آماده می‌شود و این ستاد مردمی است. دولت و مردم ایران هم یکی هستند.

استعفای بطحایی پای یک مستند را به تلویزیون باز کردرئیس سیما فیلم: مهران مدیری، حسن فتحی، مجتبی راعی و جواد رضویان برای تلویزیون سریال می‌سازند/ درام‌های جدی سخت با لطافت ایام رمضان همخوانی نداشتحسین رفیعی: دردناک است که مجریان کاربلد خانه‌نشین شده‌اند/ مردم به خاطر شخص خاصی تلویزیون نگاه نمی‌کنند!

حسینی که ریاست اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق را با 120 شبکه به عهده دارد، تاکید کرد: گزارش تمام اقداماتی که ایران در اربعین انجام داده را می‌توانیم در رادیو و تلویزیون‌های عراق منتشر کنیم. مردم عراق از این کارها خبر ندارند و تحت تأثیر آن همجمه‌های تبلیغاتی قرار گرفته‌اند. خواهش می‌کنم این ملاحظه را رعایت کنید.

رئیس کمیته «لواء الخدمه الحسینی» که این کمیته را بازوی عراقی ستاد اربعین ایران دانست، اظهار کرد: بار این ستاد در تمام این سال‌ها بر دوش مردم ایران بوده و همیشه پول و امکانات اربعین از آن‌ها گرفته شده است، فکر می‌کنم بعد از 40 سال کافی باشد و بهتر است جهان اسلام در اربعین مشارکت داده شود. با توجه به قوانین عراق، ایرانی‌ها نمی‌توانند در بانک‌های این کشور حساب باز کنند ما می‌توانیم شماره حسابی را به این منظور اختصاص دهیم و از مردم مسلمان در سراسر جهان دعوت کنیم برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین کمک کنند. عتبات نه متعلق به عراقی‌ها است و نه ایرانی‌ها، بلکه به تمام مسلمانان جهان تعلق دارد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اربعین اخبار "عراق" تلویزیون رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین اخبار عراق تلویزیون رسانه ملی اربعین اخبار عراق تلویزیون رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی ویدئویی از خوانندگی منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون برای دخترش سوفیا منتشر شده است. سال گذشته هادی این آهنگ را برای دخترش خواند و برای تولدش به او تقدیم کرد. اکنون ویدئوی خواندن این آهنگ در استودیو منتشر شده است.

همه چیز درباره جنجال خانوادگی یکتا ناصر و منوچهر هادی | این دعوای زن و شوهری را باور کنیم؟

کد خبر 847355 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا