Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر محمدزاده مقدم مدیرکل مالی ارتباطات سیار ایران در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز در مورد برگزاری مجمع فوق العاده همراه اول و اتفاقات داخل این مجمع گفت: در این مجمع سهامداران با افزایش 100 درصدی سرمایه اولیه همراه اول موافقت کرده  و سرمایه شرکت از 960 میلیارد تومان به 1920 میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: محل تامین این افزایش سرمایه ، 75 درصد سود تقسیم نشده یا سود انباشته بود و 240 میلیارد تومان از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده مقدم تاکید کرد: تجزیه سهام یا اسپلیت باعث می شود که سهام روان تر معامله شود و این روان تر شدن خود به خود باعث افزایش ارزش می شود.

وی با اشاره به این مطلب که حتی خبر این داستان در بورس در یک بازه 4 روزه باعث شد که سهم ما حدود 15 درصد رشد کند افزود: علی رغم اینکه مجمع عادی ما کمتر از یک ماه قبل بود و سود 312 تومانی تقسیم شده داشتیم عملا این سود تقسیم شده جبران شد.

 مدیرکل مالی ارتباطات سیار ایران اظهار داشت: در دنیا یکی از مدل هایی که باعث می شود قیمت سهام بالا برود همین اسپیلت یا تجزیه سهام است که به روان سازی کمک می کند. ضمن اینکه ما در بحث نسبت اهرم مالی یا ضریب مالکانه شرایط خوبی نداشتیم برای این مهم هم مجبور بودیم که افزایش سرمایه انجام دهیم.

وی تاکید کرد: عدد سرمایه ما که 60 درصد سهم بازار را در دست داریم بعد از افزایش سرمایه، همچنان از اپراتور سوم که کمتر از 2 درصد سهم بازار را دارد کمتر خواهد بود این مهم ضرورت افزایش سرمایه را به خوبی نشان می دهد.

محمد زاده با اشاره بر این مهم که این افزایش سرمایه صد در صد به نفع سهامدار و شرکت است گفت: به خاطر بحث 5G و طرح های توسعه ای لزوما به منابع نیاز داریم. اینکه این منابع چقدر از محل سهام و سهامدار و سرمایه باشد یا از محل تسهیلات ما دنبال حداکثر کردن آن هستیم که اصطلاحا قیمت تمام شده سرمایه را بهینه کنیم و این یعنی ما منافع سهامدار را اپتیمایز کردیم.

اخبار داغ همتی: منتظر اتفاقات مهم در حوزه مسکن باشید پنهان‌کاری درباره یک اتفاق تلخ در استقلال؟ آیا مغز هسته زردآلو به درمان سرطان کمک می‌کند؟ شاکی جدید پرسپولیس از راه رسید آمار ناامیدکننده بازیکنی که قرار است جانشین مسی و رونالدو باشد

منبع: فردا

کلیدواژه: همراه اول سرمایه سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر امین خوش اخلاق مسئول واحد کنترل کیفی شرکت بن‌یاخته‌های رویان و مهندس هادی جوشقانی، مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان با حضور در زاهدان از نمایندگی بانک خون بند ناف مستقر در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر خوش اخلاق ضمن ابراز خرسندی از افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های اخذ شده در استان نسبت به سال گذشته خواستار هماهنگی با معاونت درمان استان و پزشکان متخصص زنان و زایمان مستقر در استان جهت برگزاری همایش بانک خون رویان با حضور اساتید کشوری شده و بر موضوع تبلیغ و ترویج این خدمت قابل ارائه به مردم استان تاکید کردند.

عباس صفدری رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت نمایندگی بانک خون استان بر تبلیغات رسانه ای در سطح ملی و تولید محتواو انتشار آن در سطح گسترده جهت آگاهی بخشی و آشنایی عموم مردم با مقوله ذخیره سازی خون بند ناف نوزادان و فواید انجام این کار تاکید کردند.

وی افزود: نباید از بانک خون بند ناف بعنوان یک فعالیت صرفاً اقتصادی در جهاددانشگاهی نام برده شود بلکه باید بعنوان یک افتخار ملی و یک خدمت ملی مختص جهاددانشگاهی از آن یاد شده و بعنوان یک فعالیت گزین از آن نام برده شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و فراهم شدن مقدمات کار، نمایندگی بانگ خون بند ناف در شهرستان چابهار راه اندازی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل