Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:14:07 GMT

آگوئرو: دوست دارم به خاطر مسی قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۶۰۱۳

آگوئرو: دوست دارم به خاطر مسی قهرمان شویم

سرخیو آگوئرو، ستاره تیم ملی آرژانتین، قهرمانی در کوپا آمه ریکا را بیش از خودش برای مسی می خواهد.

به گزارش "ورزش سه"، سال هاست که تیم ملی آرژانتین به توفیقی در تورنمنت های بزرگ نرسیده است و از آخرین قهرمانی این تیم در کوپا آمه ریکا نیز 26 سال می گذرد. پس از یک جهانی اسف بار برای آلبی سلسته و برکناری خورخه سامپائولی، حالا لیونل اسکالونی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان، چشم به قهرمانی در کوپا آمه ریکا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو آگوئرو که پس از بازنشستگی گونسالو ایگواین از بازی های ملی، شانس بالایی برای حضور ثابت در ترکیب آرژانتین دارد، پس از یک فصل موفق با سیتی می خواهد کمک کند، تیم ملی کشورش بالاخره به یک عنوان قهرمانی در تورنمنتی بزرگ دست یابد.

 

 

 

 

او در همین رابطه به فاکس اسپورتس گفت:« ببینید، بیشتر دوست دارم به خاطر مسی قهرمان شویم تا به خاطر خودم و از این بابت هیجان زده ام. مسی سال هاست هر کاری انجام داده تا آرژانتین قهرمان شود ولی تاکنون در این امر موفق نبوده است. می خواهم بهترین بازی ها را انجام دهم تا مسی و مردم کشورم به آرزوی شان برسند. با مسی که حرف م زنیم، همیشه می گوییم که خدا کند یک روز این اتفاق بیفتد و آرژانتین قهرمان یک تورنمنت بزرگ شود. این آرزوی همه ماست.»

 

آگوئرو در مورد وضعیت خودش گفت:« شرایط خوبی دارم و فصل را هم عالی تمام کردم. خوشبختانه مصدوم نیستم و دوست دارم همانطور که در لیگ برتر با سیتی قهرمان شدم، با آرژانتین هم قهرمانی در کوپا آمه ریکا را جشن بگیرم.»

 

سرخیو آگوئرو لیونل مسی تیم ملی آرژانتین آرژانتین منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سرخیو آگوئرو لیونل مسی تیم ملی آرژانتین آرژانتین منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان