Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@16:50:51 GMT

مقاومت گزینه ملت همیشه سرافراز ایران است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۶۲۱۳

فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه مقاومت گزینه ملت همیشه سرافراز ایران است، گفت: هدف از مطرح کردن جنگ با ایران توسط آمریکا به فراموشی سپردن عدم اجرای وعده های مستکبرین در تعهد برجام است.به گزارش بلاغ،محمد مهجوری در گفت وگو با خبرنگار  در اراک اظهار کرد: آمریکایی ها در تلاش هستند که محاسبات مسوولان کشور ما را برهم بریزند، در این راستا با مطرح کردن گزینه جنگ، اهداف خاص خود را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد رعب و وحشت در کشورهای حاشیه خلیج فارس به منظور فروش سلاح های بیشتر به آنان از جمله این اهداف است.

فرمانده سپاه شازند هدف دیگر آمریکای جنایتکار از مطرح کردن جنگ با ایران را به فراموشی سپردن عدم اجرای وعده های خود در برجام و به حاشیه بردن بدقولی و عهدشکنی در خارج شدن از برجام دانست و تصریح کرد: تخریب وجهه جمهوری اسلامی به عنوان بازیگری که هرگز حاضر به مذاکره نیست، باعث ترغیب نیروهای واگرای داخل ایران به مذاکره یا تحریک آنان به اقدام علیه نظام شده است.

مهجوری با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری سخنان این روزهای آمریکایی‌ها زرنگ‌بازی سیاسی است، عنوان کرد: اگر مسوولان کمر همت ببندند و از امکانات کشور به درستی استفاده کنند به طور یقین پیشرفت‌های زیادی نصیب کشور می‌شود.

وی گفت: دشمنان همچنان درصدد نفوذ هستند، باید چشمانی نافذ وجود داشته باشد تا کارها با حساسیت و ظرافت رصد شود و جلوی نفوذ گرفته شود.

فرمانده سپاه شازند خاطرنشان کرد: همواره باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا سدی پولادین و نفوذ ناپذیر در برابر نفوذ دشمنان ایجاد کنیم.

مهجوری خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت گزینه ملت همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است و با روحیه ای جهادی و معتقد به ظرفیت های درونی می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران