Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتخاب مسرور بارزانی بعنوان نخست وزیر جدید اقلیم کردستان عراق، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد طی پیامی انتخاب وی را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقت کرد.

مسجدی در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، ابراز امیدواری کرد که دوره نخست وزیری مسرور بارزانی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش روابط میان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در نشست امروز سه شنبه خود با اکثریت آرا مسرور مسعود مصطفی بارزانی را مأمور تشکیل کابینه جدید دولت محلی اقلیم کردستان عراق کرد.

در نشست امروز پارلمان اقلیم کردستان عراق ۸۷ عضو پارلمان از مجموع ۹۷ عضو حاضر در جلسه با رأی اعتماد به مسرور بارزانی وی را مأمور تشکیل کابینه جدید دولت محلی اقلیم کردستان عراق کردند.

پارلمان اقلیم کردستان عراق بعد از این نشست اسم مسرور بارزانی را روانه ریاست اقلیم کردستان عراق خواهد کرد تا وی بطور رسمی فرآیند تشکیل دولت محلی را آغاز کند.

مسرور بارزانی موظف است در مدت ۳۰ روز اعضای کابینه خود را برای اخذ رأی اعتماد به پارلمان اقلیم معرفی کند.

خاورم ***۴* ۳۸۰ *

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود