Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که استعدادهای خوبی در فوتبال ایران برای جایگزینی بازیکنان پا به سن گذاشته تیم ملی وجود دارد.

طرفداری- بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال کشورمان می گوید وقت آن رسیده است که چهار پنج بازیکن تیم ملی آبرومندانه خداحافظی کنند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی در سئول که با تساوی 1-1 به پایان رسید، اظهار داشت:

تیم ملی در بازی امروز نشان داد خیلی بهتر از قبل شده است، اگرچه عقیده دارم این بازی دوستانه ارزش 10 بازی تدارکاتی را برای کادرفنی داشت، از این جهت که نقاط ضعف تیم ملی در آن به خوبی به چشم آمد، همان‌طور که نقاط قوت‌مان را کادرفنی تیم ملی دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

ما در کارهای تهاجمی خیلی خوب عمل کردیم و موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه کره خلق کردیم، اما در عین حال درواز‌ه‌مان چند بار به طور جدی تهدید شد تا مشخص شود که در خط دفاع نیاز به تعییرات فردی داریم. بازیکنی مثل پورعلی‌گنجی در خط دفاع تیم ملی واقعاً تنها بود و بارها اشتباهات دیگر نفرات را پوشش داد. از همین حالا سرمربی تیم ملی باید به فکر پیدا کردن یک مکمل مناسب برای پورعلی‌گنجی در لیگ خودمان باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین یادآور شد:

تیم ملی در سایر خطوط نفرات خوبی در اختیار دارد و نیاز به زمان است که نفرات ملی‌پوش با تفکرات ویلموتس آشنا شوند. امیدوارم این شادابی و تحرک بالایی که در بازی تیم ملی دیدیم در بازی‌های آینده این تیم به شکل بهتری ببینیم تا هواداران از تماشای بازی‌های ایران لذت ببرند.

کارشناس فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا زمان خداحافظی برخی بازیکنان پا به سن گذاشته از تیم ملی فرا نرسیده است، گفت:

مسلماً همین‌طور است و به نظر من وقت خداحافظی آبرومندانه چهار پنج بازیکن تیم ملی فرار رسیده است. البته از من نخواهید اسمی از بازیکنی ببرم، اما آنچه مشخص است ما در هر پست چهار پنج بازیکن شایسته در اختیار داریم و اصلاً نباید نگران خداحافظی بازیکنی بود. آن‌قدر نفرات جایگزین خوب در لیگ‌مان هستند که کادرفنی تیم ملی دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری از اهمیت فوتبال پایه و دوران حضور نسل طلایی استقلال در فوتبال پایه این باشگاه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

خسرو حیدری درباره پیشنهاداتش برای مدیریت در فوتبال پایه گفت: زمان آجرلو از من خواستند که آکادمی باشگاه استقلال را بگیرم اما قبول نکردم، با شرایطی که می‌دانستم از آکادمی و مشکلاتی که وجود داشت از ایشان قبول نکردم که مدیر آکادمی شوم، در چند سال اخیر این پیشنهاد به من داده شد، حتی آقای اولیایی به من گفتند که دبیرستان فوتبال با برنامه و هدفمند ایجاد شود که آکادمی به معنای واقعی آکادمی شود، وقتی که بودجه مشخصی نباشد مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، واقعا حیف است که آکادمی استقلال و پرسپولیس بازیکن به فوتبال معرفی نمی‌کند.

حیدری درباره رویکرد تیم‌های فوتبال پایه ایران گفت: تیم سپاهان با بودجه مشخص روی تیم های پایه کار می‌کند، استقلال تیم پایه‌اش قهرمان می‌شود اما بازیکنانش جدا می‌شوند، پنج شش بازیکن آکادمی استقلال با بزرگسالان کار می‌کردند که ساپینتو گفت اگر بمانم آنها را به تیم اضافه می‌کنم اما آخر فصل همه آنها از تیم پایه استقلال جدا شدند و خیلی راحت رفتند، هیچکس هیچ قراردادی با آنها نبست، حتی به مدیریت وقت گفتم با آنها قرارداد ببندند اما آنها حتی برای سرمربی تیم بزرگسالان هم برنامه ای نداشتند!

حیدری درباره تیم جوانانان استقلال که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد گفت: سه چهار بازیکن مطرح شدند اما تعدادی از آنها بالا نیامدند، من، مجتبی جباری،آندو و وحید طالبلو که در تیم جوانان و امید‌ها بود بازیکنانی بودیم که به سطح بالا رسیدیم، تیم ما قهرمان شد و در تمام رده‌های تیم های ملی پایه بازی کردم، اختلاف سطح تیم ما با بقیه تیم‌ها خیلی اختلاف داشت، مجتبی جباری به شکلی بازی‌ می‌کرد که به او ‌می‌گفتند کامپیوتر، یک شکلی بازی ‌می‌کرد که می‌توانم بگویم یکی از بهترین هایی بود که کنار او بازی می‌کردم!

حیدری در واکنش به اینکه در آن زمان پولی هم دریافت می‌کرده است گفت: هیچ دریافتی وجود نداشت، یادم می‌آید که قهرمان شدیم 10 هزار تومان به ما پاداش دادند.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم