Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@10:13:23 GMT

جو بایدن: ترامپ تهدیدی برای آمریکاست

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۶۷۳۰

جو بایدن: ترامپ تهدیدی برای آمریکاست

به نقل از سی بی اس نیوز، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را تهدیدی برای کشورش دانست.

براساس اظهارات مکتوبی که سی بی اس نیوز به آن دست یافت معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا (باراک اوباما)، ترامپ را تهدیدی برای این کشور دانست. انتقاد بایدن از ترامپ در حالی مطرح می‌شود که هر دو امروز (سه‌شنبه) با سفر به ایالت آیوا به دنبال جذب نظر حامیان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: ترامپ تهدیدی برای شایستگی، جایگاه آمریکا در جهان و دموکراسی است.

بایدن در کمپین انتخاباتی خود در تلاش است تا در موضوعاتی از جمله تعرفه تجاری، تغییر اقلیم و بازگرداندن ارزش‌های آمریکا خود را از رئیس جمهور آمریکا متمایز کند. جو بایدن از منتقدان سرسخت رئیس جمهور فعلی آمریکا است و بنابر نظرسنجی‌ها به احتمال فراوان رقیب اصلی دموکرات او در انتخابات ۲۰۲۰ خواهد بود. ترامپ نیز از زمان ورود بایدن به عرصه رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ به دلایل مختلف او را مورد انتقاد قرار داده و از او به عنوان «خوابالو» یاد می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جو بایدن ترامپ آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ