Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:25:44 GMT

۲ محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۷۰۶۳

۲ محموله میلیاردی کالای قاچاق در شازند توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیومرث عزیزی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری کالای قاچاق به وسیله ۲ دستگاه کامیون از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی بیان داشت: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، هر ۲ خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی متوقف شدند و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۵۵۰ کیلوگرم گردو، ۲۷ هزارو ۱۲ عدد خمیر دندان، ۱۲ هزار و ۸۰ عدد ژیلت، ۷هزار و ۲۰۰ عدد سوئیچ مغزی، ۶۷ هزار و ۲۰۰ عدد شمع و ۲۱۶ عدد سیلندر موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی۴ میلیارد و ۷۵۷ هزار ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان افزود: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی رانندگان خودروها، هر ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4638444

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی