Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا بدین لحظه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت سیلاب طی برآورد عملی تعیین شده است که به زودی ثبت و اقدامات لازم در جهت جبران آن انجام خواهد شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور شیشه فروش عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جاری شدن سیلاب در برخی مناطق اظهار داشت: بارش ناگهانی باران و تگرگ در بعدازظهر روز گذشته که از ارتفاعات منطقه ملااحمد و هاشم‌آباد نایین شکل گرفت باعث جاری شدن ناگهانی سیلاب در مناطق بخش کوهپایه و ادامه آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این اتفاق عوامل امدادی و مدیریت بحران وارد عمل شدند که در این میان هلال احمر نیز برای کمک به آسیب‌ها وارد میدان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: در اثر ورود سیلاب که دبی آن حدود 10 متر مکعب پیش‌بینی شده خسارت‌هایی به مناطق مسکونی در روستاهایی نظیر علی‌آباد و مناطق کوهپایی وارد شد و همچنین شاهد آب‌گرفتگی در منازل بودیم.

سرپرست استانداری گلستان: بانک‌ها پرداخت تسهیلات به سیل‎‌زدگان را متوقف کردندتعطیلی 13 واحد صنعتی گلستان در اثر سیل؛ تولیدکنندگان در انتظار مصوبه‌های دولتآیت الله سبحانی: مسئولان نباید با بازگشت آرامش به استان‌های درگیر سیلاب، بحران‌های اخیر را فراموش کنند

وی پیرامون فعال شدن رودخانه تودشک تصریح کرد: این سیلاب باعث فعال شدن رودخانه تودشک نیز شد که در این راستا خسارت‌هایی را به راه‌ها، معابر، اراضی کشاورزی و برخی قنوات وارد کرد و به تدریج با هماهنگی به عمل آمده سیلاب به رودخانه زاینده‌رود هدایت شد.

شیشه فروش افزود: همچنین در این میان شرکت آب و فاضلاب به بازسازی آسیب لوله‌های آبرسانی پرداخت و راه‌های آسیب دیده نیز همچنان در دست بازسازی و تعمیر قرار دارند.

وی درباره میزان خسارت‌های وارد شده بیان کرد: تا بدین لحظه حدود 100 میلیارد ریال خسارت طی برآورد عملی پیرامون خسارت‌های وارد شده به منازل، راه‌ها، اراضی کشاورزی و قنوات این مناطق تعیین شده که به زودی ثبت و اقدامات لازم در جهت جبران آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر