Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال بلژیک معتقد است رئال مادرید بهترین انتخاب برای ادن اِزار بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگا رئال مادرید سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان چند روز پیش اعلام کرد ادن اِزار ستاره بلژیکی چلسی را با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۴۰ میلیون یورو به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، زین‌الدین زیدان پس بعد از بازگشت به رئال مادرید در پی ترمیم نقاط ضعف این تیم است و پیوستن اِزار به این تیم یکی از بزرگترین خرید‌های این فصل کهکشانی‌ها به شمار می‌رود.

روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال بلژیک در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) بلژیک مقابل اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ گفت: اِزار و رئال مادرید مناسب یکدیگر هستند. رئال یک بازیکن درجه یک و فوق‌العاده را جذب کرده است و این می‌تواند فصل جدیدی برای فعالیت حرفه‌ای ادن باشد.

این سرمربی ۴۵ ساله ادامه داد: اِزار همیشه می‌گفت: تیم چلسی و شهر لندن را خانه خودم می‌دانم و آنجا احساس خیلی خوبی دارم، بنابراین فکر می‌کنم بعد از چلسی رفتن به رئال بهترین تصمیم برای او است. مادرید جایی است که ادن همیشه رویای رفتن به آنجا را داشت.

مارتینس در پایان تصریح کرد: به نظر من همه چیز خیلی خوب پیش رفته است و همه ما از حالا منتظر دیدن بازی‌های رئال مادرید در فصل جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مارتینس بلژیک میزان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم

62 سال از دومین و آخرین قهرمانی اروپایی بنفیکا گذشت.

دانلود (10.4MB)

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!