Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@06:00:47 GMT

انتصابی تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۷۷۵۴

انتصابی تازه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 رویداد۲۴  در حکم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و استان‌ها به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس منصوب می‌شوید.

برقراری ارتباط مستمر، هماهنگی وتقویت تعاملات بین وزارتخانه با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و ادارات ستادی و استانی و ایجاد بستر مناسب به منظور ارتباط مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های موجود وزارتخانه در جهت پیگیری درخواست‌های نمایندگان محترم مجلس و کمک به توسعه و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی و تعمیق ارزش‌های دینی، پیگیری و ارائه گزارش از نحوه ارتباط با نمایندگان محترم مجلس و کمیسیون ها، اجرای برنامه‌های ابلاغی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و استفاده از نیرو‌های کارآمد و همراهی معاونت‌ها و ادارات ستادی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی عهده‌دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی در کارنامه کاری خود مسئولیت‌هایی از جمله مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و … را دارد. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سید عباس صالحی حسین ملکی سید علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی