Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:54:20 GMT

دقت در انتقال و انعکاس اخبار سپاه ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۷۷۵۸

دقت در انتقال و انعکاس اخبار سپاه ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله پوراسماعیلی بعد ازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در راستای انعکاس اخبار سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوی سپاه پاسداران در راستای تبیین دستاوردهای این نهاد مقدس هستند.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم دقت در انعکاس اخبار سپاه پاسداران، افزود: رسانه‌ها باید اخبار سپاه را به دور از حاشیه‌سازی و غوغاسالاری منعکس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از رسانه‌هایی که به دنبال حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی هستند، تأکید کرد: تبعات قانونی چنین اقداماتی قطعاً بر عهده رسانه‌های خاطی است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اخبار رسمی سپاه قدس گیلان را در از طریق خبرگزاری بسیج در استان دریافت کنند، افزود: عموم رسانه‌ها برای ارتباط با رده‌های مختلف سپاه و بسیج باید با معاونت روابط عمومی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

پور اسماعیلی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای ایجاد جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هم‌افزایی رسانه‌ها در راستای تبیین دستاوردهای سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای جمهوری اسلامی سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

سخنگوی سپاه قدس گیلان به واکنش اخیر رسانه‌های ضد انقلاب علیه سخنان فرمانده سپاه قدس استان گیلان در تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر گیلان در رشت اشاره و اظهار کرد: چنین واکنشی نشان از هدف‌گیری دقیق اهداف دشمن توسط فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی دارد.

کد خبر 4638491

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان اصحاب رسانه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: بر اثر مسمومیت چند مسافر که در یکی از مراکز اقامتی قم مستقر بودند، پنج نفر مسموم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر حال عمومی بیماران خوب گزارش شده و خدمات درمانی در حال انجام است که در چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم