Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@17:08:19 GMT

تعطیلی به بانک‌های استان خوزستان هم رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۷۷۷۳

به گزارش تسنیم، بانک‌ها همچون سایر ادارات به دلیل دمای بالا و ایجاد فشار بر روی شبکه برق بنا به دستور استاندار خوزستان فردا چهارشنبه (۲۲ خردادماه) تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و بانک‌ها در جهت کاهش مصرف برق و پایداری این شبکه باتوجه به دمای بالا در سطح استان خوزستان اعلام شده و تنها مختص به این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلامیه استانداری خوزستان ساعت کار بانک‌ها از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه و از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ شروع و تا ۱۳:۳۰ ادامه دارد. برای روز پنج‌شنبه نیز در این بازه زمانی از ساعت ۷ تا ۱۲:۳۰ در‌های بانک‌ها به روی مشتریان باز هستند.

همچنین ساعت کار ادارات نیز از ابتدای خردادماه ۱۸ خرداد از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ و از ۱۹ خردادماه تا پایان نیمه نخست سال از ساعت ۷ تا ۱۳ بعداز ظهر است.

بنا براین گزارش امروز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه سال جاری در جهت کاهش مصرف برق و پایداری این شبکه ساعت کاری ادارات اعم از دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها از ساعت ۷ شروع و تا ۱۲ ادامه داشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود