Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سهراب بختیاری زاده» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره «وینفرد شفر» مطرح می‌شود که درست نیست اینکه معاون ورزشی استقلال در مصاحبه خود می‌گوید، سرمربی اسبق استقلال دلال بوده به دور از اصول حرفه‌ای است. شفر حتی اگر دلال باشد کسانی که در باشگاه در کنارش بودند جرمشان کمتر از ایشان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوال من از مدیران باشگاه استقلال این است که اگر وینفرد شفر دلال بود چرا با او ادامه همکاری دادید و با این مربی برخورد نکردید؟ زیبنده مدیریت باشگاه نیست که به جای تمرکز روی مسائل مهم‌تر با این صحبت‌ها تمرکز باشگاه را به هم بریزد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین یادآور شد «پژمان منتظری» از افتخارات باشگاه استقلال است و نباید این موضوع رسانه‌ای شود که او منتظر تماس باشگاه است و به او گفته شود که اولویت با گرفتن بازیکنان جدید است. این بی احترامی به بازیکنانی است که سال‌ها پیراهن استقلال را پوشیده و برایش زحمت کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: استقلال در چند سال اخیر قهرمان نشده به دلیل آنکه در فصل نقل و انتقالات بسیار ضعیف عمل کرد و همدلی در این تیم وجود نداشت ضمن اینکه این تیم دچار مشکلات مدیریتی بود.

مربی تیم فوتبال امید درباره انتخاب «فرهاد مجیدی» به عنوان سرمربی این تیم، گفت: برای مجیدی در این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا تیم امید بتواند به طلسم چند دهه ناکامی در راه رسیدن به المپیک پایان دهد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: باید تیم امید ایران جدی گرفته شده و زیر سایه تیم ملی بزرگسالان به فراموشی سپرده نشود. من به این تیم امیدواری زیادی دارم و مطمئن هستم اگر بهای لازم به آن داده شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در پایان گفت: هنوز با «حمید استیلی» جلسه‌ای برگزار نکرده‌ام اما مهم نیست چه افرادی در کادر تیم امید حضور داشته باشند آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است نتیجه گرفتن آن است. به طور حتم پس از برگزاری جلسه با او تکلیفم برای ادامه همکاری مشحص می‌شود.

«علی خطیر» معاون باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که شفر در زمان حضورش به دلالی بازیکن می‌پرداخت.

«آندره آ استراماچونی» ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس در روزی که استقلال در خانه تراکتور به تساوی رسید، بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست داد و کماکان در رده دوم باقی ماند تا هدیه رقیب سنتی را پس فرستاده باشد.با نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سپاهان ۴۶ امتیازی شد تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: فرشاد احمدزاده، برایان دابو و ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان) ؛ عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

اخراج: امید عالیشاه (پرسپولیس) ؛ پائولو سانتوس (مربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (۷۷- وحید امیری)، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۴- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۵- علی‌اصغر اعرابی).

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد