Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:28:30 GMT

اورهال بالگردهای هوانیروز با ‌قطعات تولید داخل‌

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۸۱۲۴

اورهال بالگردهای هوانیروز با ‌قطعات تولید داخل‌

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بالگردی که باید برای اورهال آن دو سال زمان صرف و قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شد امروز در دو ماه و با قطعات داخلی که در خود هوانیروز تولید شده اورهال می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هوانیروز یک یگان مهم و فناوری و تجهیزات محور است که تکنولوژی‌های متفاوت و متعددی باید در هوانیروز نهادینه شود که یک بالگرد بتواند به سلامت پرواز خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش برای مقابله با تهدیدات نوین

وی افزود: بالگردهای هوانیروز در حوادث غیرمترقبه و در دفاع از حدود و ثغور کشور، پشتیبان ملت بزرگوار ما هستند و کار پشتیبانی را انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هوانیروز در دفاع مقدس دارای سابقه درخشان و عملکردی بی‌نظیر است و گواه آن نیز شهدای همیشه جاوید هوانیروز است.

حیدری با بیان اینکه اینک ما در ادامه راه شهدای عزیزمان باید این یگان تکنولوژی محور را سرپا نگه داریم تاکید کرد: همه فرماندهان ما به این واقف هستند که باید کارکنان نخبه و دانشمند و کارکنانی که ابداعات و اختراعاتی دارند را ارج نهیم.

وی گفت: امروز هم فلسفه حضور من در این پایگاه تقدیر از عزیزانی است که توانسته‌اند بالگردی که باید برای اورهال آن دو سال زمان صرف و قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شد، در این پایگاه کمتر از یک فرصت دو ماهه و با قطعات داخلی که در خود هوانیروز تولید شده اورهال کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش بالگردی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده که می‌تواند به کشورهای اطراف هم کمک کند.

وی تاکید کرد: اعتقاد من این است که تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی اوست و الا اگر کسی قادر به انجام کاری باشد، تهدید نمی کند.

حیدری خاطرنشان کرد: همان دشمنی که قادر بود در عراق و افغانستان استقرار پیدا کند و قادر بود به ما نیز حمله کند اما زمانی که قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و حاضر به جنگی نیروهای مسلح و از همه مهم‌تر همت بلند و الهی رهبر جمهوری اسلامی ایران را دید عقب نشینی کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی امیر حیدری بالگرد نیروی زمینی ارتش هوانیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرماندهان ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش و خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی بازدید کردند.

دیدار امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور

آنطور که ایسنا روایت کرده، امیر سرتیپ دوم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت های این مرکز بازدید کرد.

دیدار رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با خانواده شهید زاهدی

سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902680

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان