Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@15:29:22 GMT

نِوس: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۸۱۴۸

نِوس: رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است

خبرگزاری میزان- روبن نِوس هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال، کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌داند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال پرتغال یکشنبه شب موفق شد با شکست یک بر صفر هلند، قهرمان اولین دوره لیگ ملت‌های اروپا شود. حضور کریستیانو رونالدو و بازی‌های درخشانش برای پرتغال از عوامل اصلی قهرمانی شاگردان فرناندو سانتوس در این رقابت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا روبن نِوس، هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال از هم‌تیمی خود تمجید ویژه‌ای کرد.

روبن نِوس در گفت‌وگو با روزنامه «اکسپرس» گفت: کریس بهترین است، نمایش فوق‌العاده او را در بازی نیمه‌نهایی و فینال لیگ ملت‌های اروپا این را ثابت می‌کند. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که رونالدو را در تیم‌مان داریم.

این هافبک تیم ملی پرتغال در پاسخ به این سوال که «آیا می‌توان رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ دانست؟»، گفت: البته که بله. به نظر من، او بهترین بازیکن تاریخ است و من واقعا آدم خوش شانسی هستم که در کنار او بازی می‌کنم.

رونالدو علاوه بر افتخارات و قهرمانی‌ها با تیم ملی پرتغال، قهرمانی در ۵ دوره لیگ قهرمانان اروپا و عناوین داخلی در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را نیز در کارنامه خودش دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان پرتغال نوس رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی

عیسی آل کثیر و شروین بزرگ بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال هستند.

به گزارش مشرق، بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن برای قرمزها به پایان رسید و شاگردان اوسمار در ضربات پنالتی حذف شدند. عیسی آل‌کثیر در این بازی دو گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند ولی نتوانست مانع از حذف تیمش شود. عیسی که در این فصل در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران هم گلزنی کرده بود، ۳ گله شد ولی شانسی برای اضافه کردن به تعداد گل‌هایش ندارد.

آل‌کثیر با این گل‌هایی که در این فصل از جام حذفی به ثمر رساند، با ۱۲ گل زده از سجاد شهباززاده عبور کرد و به بهترین گلزن تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال تبدیل شد. همچنین شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم هم که دو گل به پرسپولیس زد ۱۲ گله شد و او هم در کنار مهاجم پرسپولیس قرار گرفت.

گفتنی است محمد احمدزاده و فرشاد پیوس بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی هستند که بعید است کسی بتواند فعلا به این دو برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال