Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:35:56 GMT

خبرهای خوش یک سفر به البرز

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۸۴۲۸

خبرهای خوش یک سفر به البرز

دکتر محمدباقر نوبخت سفر روز سه شنبه خود به استان البرز را با بازدید از آزاد راه تهران – شمال آغاز کرد؛ آزاد راهی که ۲۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد و طبق آمار موجود طی چهار سال گذشته با جایگزینی مهندسان و متخصصان ایرانی رونقی از تکاپو و کار به خود گرفته است.

این بزرگراه که در چهار قطعه، عملیات اجرایی آن در سال ۷۶ آغاز شد اکنون تنها قطعه چهارم آن یعنی بین مرزن آباد تا چالوس زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهوری در سفر ویژه خود به استان البرز نخستین خبر خوش خود در خصوص تکمیل قطعه نخست این آزاد راه در چند ماه آینده سوار برموج رسانه کرد.

او گفت که تکمیل قطعه نخست این آزاد راه ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ۳ سه هزار میلیارد ریال توسط دولت و مابقی توسط بنیاد مستضعفان به زودی پرداخت می شود و به مردم مژده می دهیم که بخش عمده گره کور ترافیک جاده شمال گشوده می شود.

قطعه نخست آزاد راه تهران – شمال ۳۲ کیلومتر مسافت دارد که به گفته کارشناسان بزرگترین و مهمترین قطعه این آزاد راه با ۴۱ تونل، قطعه چهارم است.

معاون رئیس جمهوری گفت: با بهره برداری از این قطعه آزاد راهی، مسافران شمال از ترافیک سنگین جاده تهران – کرج خلاص خواهند شد.

دومین خبرخوش معاون رئیس جمهوری پس از بازدید از ادامه بزرگراه شهید همت بیان شد که حاکی از تامین اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی دولت برای تکمیل این پروژه ترافیکی است.

نوبخت گفت که این بزرگراه امسال به جاده کرج – چالوس و بزرگراه شمالی کرج متصل می شود و مردم شاهد ترافیکی روان در این بزرگراه خواهند بود.

عملیات ساخت بزرگراه شهید همت از اواخر دهه ۸۰ کلید خورد و به علت وجود معارض در حدود هفت کیلومتری شرق کرج زمین گیر شد که اکنون با تلاش مسئولان این بزرگراه مراحل تکمیلی خود را می گذارند.

همچنین، نکته مهم این سفر در بحث موضوعات ملی و ناکارآمدی تحریم ظالمانه و تدوین بودجه جدید برای رونق اشتغال و تولید کشور اختصاص یافت.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه قدرت زورگو و پرروی جهان را ناکام خواهیم گذاشت، گفت: با استفاده از ظرفیتی که مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی ایجاد کرد، بودجه جدید برای رونق تولید و اشتغال و توسعه کشور تدوین کرده ایم.

وی بیان داشت: از آنجا که تکیه بر اقتصاد نفتی با توجه به تحریم دشمن مشکلاتی برای کشور دارد، بودجه جدید مبتنی بر درآمد پایدار تدوین شده است.

همچنین حضور معاون رئیس جمهوری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز فرصتی مغتنم بود تا مدیران کل استان گره های کور بودجه ای و کاستی ها را با دکتر نوبخت در میان بگذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از جمله مدیرانی بودند که محرومیت ها را به گوش معاون رئیس جمهوری رساندند و از وی برای زدودن مشکلات کمک خواستند.

تامین فضای آموزشی مورد نیاز، پرداخت هزینه رتبه بندی فرهنگیان، افزایش تعداد بیمارستان ها و تخت های بیمارستانی، توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال برای جوانان از محورهای موضوعی بود که در این نشست بیان شد.

۷۴۱۰/۶۹۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش

عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «منصوریان» که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و هم اکنون رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش نیز است، با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در کشور چین موفق به دریافت سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی ووشو استرالیا شد.

وی افزود: این ورزشکار نامی کشور در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست دادن حریفی از ترکیه و باخت در برابر حریف چینی به مدال نقره بسنده کرد.

معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به قضاوت پایان «مجید خوبیاری» داور هیئت ووشو منطقه آزاد کیش در مسابقات انتخاباتی جام جهانی کیش اشاره کرد و گفت: خوبیاری که مسوولیت نایب رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، مستقیما توسط فدراسیون جهانی جهت قضاوت به این دوره مسابقات دعوت و با عملکردی عالی موجب درخشش نام کشور عزیزمان در حوزه داوری شد.

وی افزود: «خوبیاری» پیش از این سابقه داوری در مجامع بین المللی از جمله مسابقات جهانی اندونزی را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری