Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:08:34 GMT

رسانه‌های آلمان باشگاه پرسپولیس را به سخره گرفتند!

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۸۵۴۴

رسانه‌های آلمان باشگاه پرسپولیس را به سخره گرفتند!


 رسانه‌های آلمانی تصمیم باشگاه پرسپولیس در قبال نحوه پرداخت پول برانکو ایوانکوویچ را به شکل گسترده‌ای بازتاب داده و از اقدام پرسپولیس به عنوان راهکار غیر متعارف یاد کرده‌اند.   به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد پول مطالبات برانکو ایوانکوویچ فراهم شده است. این باشگاه از برانکو خواسته است یا شماره حسابی بدهد که شامل تحریم‌های بانکی نشود و یا به صورت نقد در ایران مبلغ ۶۰۰ هزار یورو را تحویل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام باشگاه پرسپولیس به شکل گسترده‌ای در رسانه‌های آلمانی بازتاب داشته و این رسانه‌ها با طعنه از این موضوع یاد کرده اند.

علاوه بر خبرگزاری DPA آلمان، وب سایت اشپیگل هم انعکاس این خبر را در دستور کار خود قرار داده است.

این وب سایت با تیتر «۶۰۰ هزار یورو در چمدان؛ پرسپولیس راهکار غیر متعارفی پیشنهاد کرد» نوشت: «پرسپولیس، قهرمان لیگ ایران می‌خواهد باقی مانده طلب برانکو ایوانکوویچ سرمربی خود را که ۶۰۰ هزار یورو است به صورت نقد پرداخت کند. این اقدام به خاطر تحریم‌ها است و انتقال بانکی پول میسر نیست. برانکو ایوانکوویچ باید به تهران برگردد و یک چمدان پر از پول بگیرد. باشگاه می‌خواهد هم مربی خود را حفظ و هم از شکایتش به فیفا جلوگیری کند.»

اشپیگل در ادامه آورده است: «ایران به خاطر تحریم‌ها قادر به انجام عملیات بانکی بین المللی نیست و برای همین امکان پرداخت پول مربیان خارجی وجود ندارد.   به همین خاطر است که کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران و وینفرد شفر به فیفا شکایت کرده اند. هر دو مربی هنوز از ایران طلبکار هستند. با این حساب اینکه فدراسیون فوتبال ایران چطور می‌خواهد قرارداد میلیونی مارک ویلموتس سرمربی جدید ایران را پرداخت کند جای سئوال دارد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد جواد زاده کمد عصر دوشنبه در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ایلام گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند.

سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم به سزایی در این زمینه دارد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند

کد خبر 6092492

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات