Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه عبری‌زبان "هاآرتص" با انتشار مقاله‌ای نوشت که جنگ تبلیغاتی حزب‌الله بیشتر از موشک‌ها اسرائیل را تهدید می‌کند.

 به گزارش ایسنا، روزنامه اسرائیلی "هاآرتص"‌ مقاله دیوید داوود، تحلیلگر امور لبنان و مسائل مرتبط با حزب‌الله را منتشر کرد که در آن نوشته شده است: جنگ تبلیغاتی حزب‌الله اسرائیل را بیشتر از موشک‌ها تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود در مقاله خود همچنین نوشت: ارتش اسرائیل برای رویارویی با حزب الله آماده می‌شود اما حزب‌الله جنگ روانی به راه انداخته است که باعث شده سربازان اسرائیلی به توانایی‌شان شک کنند. ژنرال یائیر جولان، فرمانده سابق منطقه شمالی نیز  این مسئله را بیان کرده و پیامدهای جنگ آتی میان تل‌آویو و حزب‌الله را زیر نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ترس موجود نسبت به مرگبارترین سلاح‌های حزب‌الله است که این جنبش از سال‌های مدید از آن برای بازدارندگی علیه اسرائیل استفاده کرده است. علاوه بر این، حزب‌الله تهدیدهایی را که می‌تواند علیه اسرائیل ایجاد کند، به طرز ماهرانه‌ای بزرگنمایی می‌کند و این امر به نوبه خود به «دستاوردهای نظامی» تبدیل می‌شود.

طبق گفته این نویسنده، در هر جنگی در آینده، حزب الله از تاثیرات تهدیداتش استفاده خواهد کرد که این تهدیدات از طریق بانک اهدافی به کابوسی برای اسرائیل تبدیل می‌شود که این تهدیدات در نفوذ به "الجلیل"، موشکباران اسرائیل با استفاده از موشک‌های دقیق، هدف قرار دادن کانتینرهای آمونیاک در حیفا و یا راکتورهای هسته‌ای دیمونا نمود پیدا می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله موشک عبدالرضا داوری هایکو ماس شینزو آبه حشمت علوی حیات شبانه نزار زاکا مالیات بر سکه یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است