Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی گفت: من آهنگ‌ساز هستم و در غرب تهران زندگی می‌کنم. مدتی قبل از اینکه ربوده شوم، یکی از نگهبانان ساختمان به من مراجعه کرد و خواست یک آهنگ بسازم و او خواننده‌اش باشد. من هم یک آهنگ ساختم و او ترانه را خواند و برای این کار هم 1.5 میلیون تومان دستمزد گرفتم، اما بعد از مدتی نگهبان به من مراجعه کرد و گفت از آهنگی که ساخته‌ام خوشش نمی‌آید و باید پول او را پس بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که من واقعا برای آهنگ زحمت کشیده بودم و او هم وقتی که کار تمام شد از نتیجه راضی بود. برای همین من او را جدی نگرفتم و گفتم پولی به او نخواهم داد.

این مرد در ادامه گفت: چند روز بعد از آن من و یکی از دوستانم در پارک نشسته بودیم که دوباره نگهبان به سراغم آمد، اما این‌بار تنها نبود و چهار نفر همراهش بودند. ‌آنها با چوب و چماق به جان من و دوستم افتادند. ‌بعد از اینکه حسابی ما را کتک زدند، من را به زور سوار یک ماشین کردند و به جایی‌که متوجه نشدم کجاست بردند. در آنجا گردنبند و گوشی مرا گرفتند. فکر کردم کارشان با من تمام شده است و مرا آزاد می‌کنند، اما آن‌موقع بود که متوجه شدم ماجرا ادامه دارد و آنها می‌خواهند از خانواده‌ام هم پول بگیرند. آدم‌رباها مجبورم کردند به خانواده‌ام زنگ بزنم و از آنها 4.5 میلیون تومان پول بخواهم، من هم همین کار را کردم. بعد از آن بود که آدم‌رباها مرا در یک خیابان رها کردند. الان هم شکایت و درخواست رسیدگی دارم.
در پی این ادعا بازپرس زمانی، رئیس شعبه ششم دادسرای جنایی، دستور دستگیری نگهبان و همدستانش را صادر کرد. مرد نگهبان پس از دستگیری ماجرا را به‌گونه دیگری تعریف کرد و گفت: اختلاف ما اصلا به آهنگ ربطی ندارد. حقیقت این است که من به شاکی پول دادم تا برایم مواد مخدر تهیه کند، اما او این کار را نکرد و پولم را هم نمی‌خواست بدهد، برای همین من این کار را کردم. در پی این ادعاهای مرد نگهبان، بازپرس جنایی دستور بازداشت او و همدستانش را صادر و گروهی از مأموران را مسئول تحقیقات بیشتر در مورد ادعای دو طرف کرد.

1717

کد خبر 1268357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!