Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا مظفری با اشاره به اینکه از این تعداد ده هزار و ۸۳۰ نفر آقا و ۹ هزار و ۱۷ نفر خانم هستند افزود: آزمون کارشناسی ارشد در چهار حوزه ارومیه، خوی، میاندوآب و مهاباد در صبح و بعد از ظهر پنجشنبه ۲۳ خرداد و صبح جمعه ۲۴ خرداد ماه برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه توزیع کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد از دیروز آغاز شده گفت: داوطلبان به اطلاعات مربوط به ساعت و حوزه آزمون و همچنین مشخصات خود دقت کنند و در صورت مغایرت می توانند به پردیس شهر دانشگاه ارومیه، باجه رفع نقص در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری ادامه داد: در شهرستان ارومیه با توجه به فاصله ۱۱ کیلومتری حوزه آزمون از شهر، داوطلبان زمان خود را دقیق تنظیم کنند تا قبل از بسته شدن دربها بتوانند با خیال آسوده وارد حوزه آزمون شوند.

آزمون کارشناسی ارشد ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴:۳۰ تا ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه ۲۳ خرداد و ۷:۳۰  تا ۱۲ جمعه ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد.

نویسنده: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو کارشناسی ارشد کنکور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد