Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:57:27 GMT

نجات کودک دو ساله از دست ناپدری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۹۷۸۹

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری آدم ربا در ورامین و نجات یک کودک ۲ ساله از دست وی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با مهر اظهار داشت: فردی در ورامین اقدام به ربودن کودک ۲ ساله همسر موقت سابقش کرده بود و با انگیزه اجبار مادر کودک به بازگشت مجدد به زندگی این اقدام را انجام داده بود، که آدم ربا با هوشیاری مأموران انتظامی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پی تماس تلفنی زنی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن دختر ۲ ساله‌اش موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت، گفت: این کودک ۲ ساله توسط همسر موقت سابق مادرش در شهرستان ورامین ربوده شده بود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: مأموران پلیس پس از پایش اطلاعاتی دقیق و بررسی و تحقیقات میدانی در کمتر از ۲ ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربا شدند.

ناظری افزود: نیروهای پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله با اعزام چند اکیپ از مأموران به آدرس مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و کودک ۲ ساله ربوده شده را آزاد کرده و تحویل مادرش دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آدم ربایی کودک دو ساله ناپدری عبدالرضا داوری هایکو ماس شینزو آبه حشمت علوی حیات شبانه نزار زاکا مالیات بر سکه یوکیا آمانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرکز مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی سمنان، از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با اشراف نیروی انتظامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان در پی گشت زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند، افزود: این کامیون تانکر دار با دستور مأموران انتظامی متوقف و بازرسی از آن آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی که دارند همواره عرصه را برای قاچاق بران تنگ کرده اند، تاکید کرد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

عرب بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

کد خبر 6094107

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد