Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،

سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهرود با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: در این طرح ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی به استان سمنان محول شده که از این تعداد ۴۰ واحد مسکونی سهم شهرستان شاهرود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است که به هکم مسساجد شهرستان شاهرود جمع آوری و هزینه خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه هماهنگی ابتدایی این برنامه با فرماندهان بسیج مساجد و محلات و معاونت‌های متولی سپاه شهرستان انجام شده است گفت: در این طرح نیازمند کمک هموطنان و مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود هستیم تا مثل همیشه در این راستا نیز پیشقدم باشند و به یاری هموطنان عزیز بشتابند.
وی با بیان اینکه در راستای کمک به سیل زدگان مردم شهرستان شاهرود بالغ بر ۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی انجام دادند افزود: امیدواریم در کمک به ساخت منازل مسکونی نیز مردم شهرستان همت مضاعفی را انجام داده و کمک‌های نقدی خود را به این طرح مبذول دارند تا به دشمنان و معاندان داخلی و خارجی بار دیگر همبستگی خود در کمک به همنوعان خود را نشان داده و آن‌ها را مانند همیشه منکوب نمایند.
لازم به ذکر است در راستای طرح جهاد همبستگی ملی که توسط سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابلاغ شده، قرار است ۲۰ هزار واحدمسکونی توسط بسیج در مناطق سیل زده کشور احداث شود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان