Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@22:59:05 GMT

یزد؛ غرق شدن 5 نفر در استخر کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۰۴۴

یزد؛ غرق شدن 5 نفر در استخر کشاورزی

معاون عملیات آتش نشانی یزد از غرق شدن زنجیروار پنج نفر از اعضای خانواده مالکان یک چاه کشاورزی در شهرستان خاتم خبر داد.

«محمدرضا رحیمی» در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه یزد، با اشاره به مرگ زنجیره‎وار پنج نفر از اهالی خاتم به دنبال غرق شدن در استخر آب کشاورزی، اظهار کرد: متأسفانه این حادثه امروز در محل چاه کشاورزی داف در منطقه چاهک شهرستان خاتم برای مالکان این چاه در هنگام برداشت زردآلو اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شروع حادثه، دو کودک در استخر در حال غروق شدن بودند که یک مرد از این خانواده به جای تماس با نیروهای امدادی برای کمک به آنها وارد استخر شده و به دلیل عدم آشنایی با فن شنا، او نیز غرق می‌شود.

به گفته‌ی رحیمی، در ادامه نیز دو زن دیگر هم برای نجات آنها بدون درنظر گرفتن عمق ۵ متری استخر و آگاهی نداشتن با مهارت شنا وارد استخر می‌شوند که آن دو نیز غرق می‌شوند.

این مسئول رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را ناشی از عدم ایمنی استخرهای کشاورزی عنوان کرد و گفت: متأسفانه استخرهای پلیمری بدون داشتن حصار و ایمنی کافی و همچنین عدم برخورداری از محلی برای گرفتن دست و به صورت شیب به وفور در حال ایجاد شدن است و بعضاً منجر به بروز چنین حوادثی می‌شوند.

رحیمی در پایان نیز یادآور شد: در هنگام وقوع این قبیل حوادث در وهله اول ضمن حفظ خونسردی، تماس با نیروهای امدادی ضروری است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یزد غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر گفت: با همت و همدلی دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و تلاش دانش آموزان یزدی، استان یزد توانست برای سی امین سال پیاپی رتبه اول قبولی در کنکور سراسری را کسب کند.

وی افزود: همچنین دانش آموزان یزدی در کنار کنکور توانستند در مجموعه مسابقات کشوری پنج و هشت گانه دانش آموزی حائز رتبه برتر شوند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند 
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب