Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:57:29 GMT

بگوویچ: اطلاعی از تصمیم برانکو ندارم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۴۹۳

بگوویچ: اطلاعی از تصمیم برانکو ندارم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید که اگر تیمش بازیکن خارجی جذب کند، نسبت به فصل گذشته تیم قوی‌تر خواهند شد.

به گزارش مشرق، وینکو بگوویچ در خصوص آخرین وضعیت گل‌گهر در خصوص جذب بازیکن و زمان شروع تمرینات این تیم گفت: قرار است از ۲۵ خردادماه استارت بزنیم، من در حال حاضر در کرواسی هستم و با چند روز تاخیر به ایران می‌آیم که البته این موضوع آسیبی به روند آماده‌سازی تیم نمی‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از ترک ایران لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه دادم و مدیرعامل هم تلاش می‌کند تا مسائل مربوط به جذب بازیکن را به‌خوبی جلو ببرد.

بیشتر بخوانید:

برانکو: از پرسپولیس می‌روم!

بگوویچ در رابطه با اینکه گل‌گهر با چه هدفی لیگ امسال را شروع خواهد کرد، اظهار داشت: از حالا نمی‌توانم در مورد این موضوع اظهارنظر روشنی داشته باشم. هدف کلی ما بستن یک تیم شایسته است تا بتوانیم در لیگ امسال نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. نیاز به بستن یک تیم خوب داریم و اگر شرایط باشگاه اجازه بدهد، بازیکن خارجی هم جذب می‌کنیم چون با جذب بازیکن خارجی قوی‌تر می‌شویم. حالا باید دید باشگاه چنین شرایطی خواهد داشت یا خیر ولی تلاش ما این است که تیم خوبی را تشکیل بدهیم.

سرمربی کروات گل‌گهر در مورد وضعیت مبهم برانکو ایوانکوویچ برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس و حرف‌وحدیث‌های مطرح شده درباره توافق یا عدم توافق با این مربی عنوان کرد: برانکو ۴ سال فوق‌العاده را در پرسپولیس داشت و طبیعتاً بازیکنان، باشگاه و هواداران دوست دارند این مربی بماند. هر مربی برای خودش فلسفه کاری دارد و بر اساس شرایط تصمیم می‌گیرد. من نمی‌دانم برانکو چه کار خواهد کرد و اطلاعی از تصمیم این مربی ندارم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی برانکو ایوانکوویچ بگوویچ پرسپولیس سرمربی فوتبال گل گهر سیرجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباءء روز گذشته در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف النصر رفت و در شرایطی که با دو گل از میزبان خود پیش بود، نتوانست این برتری را حفظ کند و جدال تماشایی دو تیم با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این تساوی در شرایطی به دست آمد که کلباء در دقیقه ۷۸ موفق شد به گل سوم دست پیدا کرده و از میزبان خود نیز پیش بیفتد، گلی که روی پاس فوق العاده مهدی قایدی به دست آمد و ستاره ایرانی ببرها که در این دیدار گل نخست بازی را نیز به ثمر رسانده بود، پایه گذار یک گل مهم و سه امتیازی تیمش شد، اما در ادامه و با تصمیم سختگیرانه تیم داوری، این گل مردود اعلام شد.

این لحظه ارسال قایدی است. آندرس وومبرگر در شرایط آفساید قرار دارد ولی هدف قایدی از این پاس، بازیکن دیگری است که پشت سر وومبرگر قرار دارد.

داستان از این قرار است، زمانی که مهدی قایدی توپ را از سمت چپ به روی دروازه النصر ارسال می‌کند، آندرس وومبرگر مهاجم اسلوونیایی کلباء، در شرایط آفساید قرار دارد، اما ستاره بوشهری، توپ را برای بازیکن دیگری که گوستاوو اولیویه را باشد، ارسال می‌کند. این بازیکن برزیلی پس از آنکه پاس قایدی را کنترل کرد، با یک شوت زمینی به گوشه دروازه، نتیجه بازی را ۳ بر ۲ کرد و خوشحالی را به اردوی کلباء آورد.

توپ به گوستاوو رسید و در این صحنه که راشد عمر با وومبرگر برخورد کوچکی داشت، برای مردود شدن این گل کفایت می کرد.

در شرایطی که همه در انتظار شروع مجدد بازی از مرکز میدان بودند، ناگهان کمک داور ویدیویی مسابقه از سهیل عبدالله علی، قاضی میدان درخواست کرد تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین بیاید. داور VAR اعتقاد داشت زمان ارسال مهدی قایدی، دیگر بازیکن کلباء یعنی آندرس وومبرگر در موقعیت آفساید بوده و سد راه راشد عمر، مدافع النصر می‌شود و همین دخالت کوتاه و برخورد جزئی وومبرگر با مدافع النصر، منجر به تاثیرگذاری مهاجم اسلوانیایی در جریان بازی می‌شود.

شوت دیدنی گوستاوو به گوشه دروازه رفت و گل سوم را رقم زد ولی این گل پر پر شد.

سهیل عبدالله علی، قاضی میدان نیز پس از بازبینی صحنه اعتقاد داشت که همان برخورد کوچک میان وومبرگر و راشد عمر برای تاثیرگذاری بازیکن کلباء در جریان بازی تاثیرگذار و کافی بوده است. در نتیجه گل سوم ببرها مردود اعلام شد تا مهدی قایدی نتواند ششمین پاس گل خود را در این فصل به ثبت برساند.

این هم صحنه ای است که داور مسابقه تشخیص داد به علت برخورد وومبرگر با راشد عمر، گل باید مردود اعلام شود.

به هر شکل این تصمیم سخت گیرانه تیم داوری و البته حضور وومبرگر در بدترین نقطه زمین سبب شد تا کلباء دو امتیاز حساس و مهم را از دست بدهد و قایدی نیز نتوانست بر تأثیرگذاری هایش روی گل های ببرها بیفزاید.

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • جزئیات یک تصمیم پرسروصدا؛ ژوزه مورایس چگونه مسلمان شد؟
  • تصمیم بزرگ: مورایس چگونه مسلمان شد
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال