Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:51:37 GMT

معاون رئیس جمهور: چابهار قطب مهم گردشگری کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۶۹۴

معاون رئیس جمهور: چابهار قطب مهم گردشگری کشور می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سواحل مکران و قلبش چابهار ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد و قطب مهم گردشگری کشور می‌شود. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر مونسان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: زمانی که از قطب گردشگری صحبت می‌شود کیش احتمالا یک نمونه موفق است اما به‌نظر من سواحل مکران و قلبش چابهار هم می‌توانند همراستا با کیش یک قطب گردشگری منحصر به فرد و حتی رقابتی‌تر از آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چابهار، بندری اقیانوسی است، با کشورهای مختلف از راه همین اقیانوس ارتباط نزدیک دارد؛ گردشگری دریایی چیزی است که مدنظرماست و در چابهار روی آن کار می‌شود.

آیا بزرگ‌ترین ترمینال مسافری دریایی کشور از تعطیلی دوساله در می‌آید؟ + تصاویرنوروز در بلوچستان| بخش اول؛ مکران، ناشناخته‌ی ایران + تصاویرتالابی که آبی آب در آن صورتی است؛ لیپار بی‌نظیر در ایران کم‌نظیر در جهان+ تصاویر

معاون رییس جمهور تصریج کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار موفق شده از راه گردشگری درآمدهایی را ایجاد و کسب کند، اگر بتوانیم هوشمند و هدفمند از درآمدهای گردشگری برای توسعه زیرساخت استفاده کنیم، منطقه چابهار قطب گردشگری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چابهار نه‌تنها ظرفیتی توسعه‌ای برای محلی‌هاست که با توجه به موقعیت استراتژیک و دسترسی‌هایش ظرفیتی ملی و چه بسا بین‌المللی به‌حساب می‌آید.

به گزارش تسنیم، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز برای سفری دو روزه به چابهار و کنارک وارد فرودگاه کنارک شد.

آقای مونسان پس از ورود به فرودگاه کنارک به روستای درک،160 کیلومتری شرق چابهار، پاک‌ترین و بکرترین ساحل ایران رفت و یک پروژه گردشگری، تفریحی، اقامتی به ارزش 5 میلیارد تومان را کلنگ‌زنی کرد.

بازدید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی کهیر کنارک و طرح‌های گردشگری منطقه آزاد چابهار از جمله دیگر برنامه‌های مونسان بود. مونسان همچنین نشستی صمیمانه با فعالین گردشگری جنوب بلوچستان و سواحل مکران در فرمانداری چابهار داشت.

معاون رئیس جمهور فردا پس از بازدید از نوار ساحلی شرق چابهار (رمین-گواتر) و جاذبه‌های گردشگری آن به تهران باز می‌گردد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی