Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:47:39 GMT

سرقت ده‌ها میلیون عکس در حمله هکری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۸۷۲

سرقت ده‌ها میلیون عکس در حمله هکری

به گزارش پایگاه خبری بی‌بی‌سی، این حمله هکری که شبکه یکی از پیمانکاران این اداره را تحت تأثیر قرار داده است، عکس‌های مربوط به شماره پلاک خودروهای عبوری از مرز را نیز به سرقت برده است.
بر اساس گزارشات اولیه، اداره گمرک کمتر از ۱۰۰ هزار نفر تحت تأثیر این حمله هکری قرار گرفته‌اند. همچنین این اداره شایعات انتشار تصاویر در وب تاریک را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات این اداره، هشدار لازم به اعضای کنگره داده شده و اکنون این اداره برای تحقیقات فعال درباره این رخداد با سایر ادارات و سازمان‌های امنیت سایبری همکاری می‌کند.
اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا در فرودگاه‌ها و مرزهای زمینی، از دوربین‌های عکسبرداری به عنوان بخشی از یک سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد تا افرادی را که به کشور وارد و از آن خارج می‌شوند، ردگیری کند.
به گفته این اداره، تمام تصاویر به سرقت رفته مربوط به یک نقطه مرزی هستند. همچنین، شرکت پیمانکار مورد حمله تصاویر شهروندان و خودروها را بدون مجوز مقامات دولت در سیستم‌های خود نگهداری کرده است و سیستم‌های متعلق به اداره گمرک تحت حمله قرار نگرفته است.
علمی **۹۲۵۹** ۱۰۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف‌شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف‌شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف‌شده شامل بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آنها کشف و ضبط‌شده است.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است