Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@18:37:12 GMT

بليط قطار قاصدک 24؛ خريد سريع، سفر آسوده

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۰۵۶

بليط قطار قاصدک 24؛ خريد سريع، سفر آسوده

خبرگزاري آريا- بهار و تابستان فصل سفر است و براي خيلي ها، مسافرت با قطار و تماشاي مناظر زيبا از پنجره هاي آن لذتي وصف ناپذير به شمار مي آيد. اين روزها مي شود بليط قطار را به سرعت و راحتي هر چه تمام تر خريد و با خيالي آسوده دل به جاده زد. بدون شک اين خيال آسوده را سايت هاي فروش اينترنتي بليط هواپيما و قطار براي ما به ارمغان آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي نمونه سايت قاصدک 24 توانسته در کوتاه ترين زمان و به راحت ترين شيوه ممکن خريد بليط قطار را براي مشتريان خود مهيا مي کند.

اصلا چرا قطار؟

تا حالا با خود فکر کرده ايد که دليل علاقه خيلي ها به سفر با قطار چيست؟

قيمت بليط قطار ارزان تر است: خيلي ها بر اين باور هستند که قطار، وسيله سفر براي تمام اقشار است؛ چه دانشجو باشيد و چه تاجر! شکي نيست که قيمت بليط قطار کمتر است. ضمن اينکه شرکت هاي ريلي در مقايسه با ايرلاين ها دست شان براي تحميل هزينه هاي اضافي به مسافران بسته تر است.

کوپه هاي قطار راحت هستند: کوپه قطار راحت است و اين امتياز بزرگي به شمار مي آيد. مي توانيد در هنگام نياز آن را به تخت تبديل کنيد و اين مزيت را نمي شود ناديده گرفت. به علاوه نه از بستن کمربند ايمني در آن خبري هست و نه سروصداي مسافر بغل دست!

قيمت بليط قطار نوسان کمتري دارد: اينکه قيمت بليط مدام بالا و پايين بشود، به هيچ وجه براي مسافران خوشايند نيست. خوشبختانه قيمت بليط قطار در مقايسه با هواپيما کمتر دچار نوسان مي شود. به همين خاطر مسافران به طور معمول نرخ بليط قطار را منطقي تر از ساير بليط ها مي دانند.

در قطار گاهي مسير از مقصد لذت بخش تر است: براي گروهي از مسافران، هيچ کدام از شاخص هاي بالا به محبوبيت قطار کمک نکرده اند. آنها نوستالژيک و خاطره انگيز بودن سفر با قطار را مهم ترين دليل اقبال به آن مي دانند. براي اين گروه از مسافران تماشاي مناظر از پنجره هاي قطار آنها را به روزهاي دور کودکي پرتاب مي کند و اين لذت خاصي را در مسير به آنها مي بخشد؛ لذتي که تجربه آن در مقصد امکان پذير نيست.

هر چه قدر مي خواهيد چمدان برداريد: چمدان بيشتر در سفر با هواپيما يا حتي اتوبوس به معناي هزينه و دردسر بيشتر است. اما در سفر با قطار هيچ محدوديت يا هزينه اضافي براي چمدان هاي شما وجود ندارد. مي توانيد براي يک سفر طولاني به هر ميزان که تمايل داشتيد، چمدان با خود حمل کنيد. البته اين نکته را فراموش نکنيد که سبک سفر کردن يک امتياز مثبت براي سفر شما است.

قطارها با محيط زيست سازگارترند:قطارها انرژي و سوخت کمتري در مقايسه با هواپيماها مصرف مي کنند و اين يعني شما مي توانيد علاوه بر يک سفر مقرون به صرفه، به محيط زيست نيز کمک کنيد.

سفر با قطار هم فال است هم تماشا: شرکت هاي ريلي از علاقه مسافران به قطارها بي خبر نيستند. از همين رو است که تمام خلاقيت و نوآوري خود را به کار گرفته اند تا سفرهاي ريلي به تجربه اي متفاوت براي آنها بدل شود. مثلا قطارهاي گردشگري در ايران مسافران داخلي و حتي خارجي را به گردش در ايستگاه هاي مهم قطار در کشور ميهمان مي کنند.

مزاياي خريد بليط قطار از قاصدک 24

در وقت و انرژي تان صرفه جويي مي شود: از آنجايي که با ورود به سايت نيازي به ثبت نام نيست، فاصله بين خريد تا دريافت بليط قطار را در مدتي کوتاه طي خواهيد کرد.قادر به رزرو بليط قطار خود از شرکت هاي مختلف ريلي هستيد: اين يعني با وجود شرکت هاي ريلي معتبري چون سفير، رجا و فدک در قاصدک 24، طيف وسيعي از واگن ها با امکانات مختلف در اختيار شما قرار دارد.قاصدک 24 شما را يک گام به بليط ارزان قطار نزديک مي کند: اين امکان از طريق خريد اينترنتي و با کاهش واسطه ها و تخفيف هاي ويژه، مهيا مي شود.پشتيباني 24 ساعته شما را همراهي مي کند: نگراني مشتريان از خريد اينترنتي اين است که در صورت بروز مشکل چه کسي قرار است پاسخگو باشد. اما پشتيباني 24 ساعته قاصدک 24 يکي از نقاط قوت خريد بليط قطار از سايت است.

اپليکيشن قاصدک 24 و راحتي بيشتر

اپليکيشن خريد بليط قطار قاصدک 24 همه چيز را در خود گرد آورده است. آن را نصب کنيد و بدون نياز به لپ تاپ و تنها روي تلفن همراه خود که مجهز به سيستم عامل اندرويد است، به اينترنت متصل شويد. مشابه همان کاري را که در سايت براي خريد بليط قطار انجام مي دهيد، تکرار کنيد. اگر هم به مشکل برخورد کرديد، با تيم پشتيباني تماس حاصل کنيد.

بليط قطار رجا، سفير و فدک در قاصدک 24

هيچ چيز به اندازه داشتن قدرت انتخاب بيشتر در پروسه خريد بليط قطار به مذاق مسافران خوش نمي آيد و اين مزيتي است که سايت قاصدک 24 از آن برخوردار است. شرکت هاي معتبر ريلي با قطارها، کوپه ها و امکانات متنوع خود اين امکان را به مشتريان مي دهند تا به تناسب نوع سفر و بودجه خود، هر کوپه اي را که خواستند، انتخاب کنند. قاصدک 24 ايده آل ترين مکان براي آنهايي است که مي خواهند با قطارهاي مجلل زندگي رجا سفر کنند، در جستجوي لذت نشستن در قطارهاي 5 ستاره فدک هستند يا هواي ايستادن پشت پنجره غزال هاي مدرن شرکت سفير را در سر دارند.

رزرو کوپه دربست؛ بهترين گزينه براي سفر خانوادگي

قطار يکي از بهترين گزينه ها براي سفرهاي خانوادگي و حتي دوستانه است. مزيت ديگري که سفر با قطار براي سفرهاي خانوادگي ما دارد، امکان پيدا کردن بليط ارزان قطار با دربست کردن کوپه است. اين امر چگونه امکانپذير است؟ دربست کردن کوپه و آوردن تعداد واقعي مسافران اعم از کودک و بزرگسال در قسمت مربوطه، باعث مي شود تا قيمت نهايي صندلي هاي خالي با کسر هزينه خدمات براي مسافر محاسبه گردد و مسافر با يک تير دو نشان بزند؛ هم حريم خصوصي خود را حفظ کرده باشد و هم سفر خانوادگي خود را با يک بليط ارزان قطار تجربه کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بليط قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس

(تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس