Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرمربی پیکان لیست بازیکنان جدیدش را به باشگاه داده است ولی می‌گوید اولویت تمدید با بازیکنان قدیمی است. حسین فرکی می‌گوید اوضاع خوب است و قرار است بر اساس لیستی که به باشگاه دادم برای فصل یک تیم خوب و در خور نام پیکان ببندینم تا با قدرت وارد مسابقات شویم.

لیست بازیکنان مورد نظر خودتان را به باشگاه داده‌اید؟

من لیست بازیکنان خودم را به باشگاه داده‌ام و قرار است که بازیکنان مورد نظر جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فصل گذشته بازیکنی در لیست شما هست؟

اتفاقا اولویت لیست من بازیکنان تیم خودمان هستم که طبق ان از باشگاه خواسته‌ام که با آن‌هایی که مد نظر ما هستند قراردادشان حتما تمدید شود.

بازیکن خاصی مدنظر شما است به قول معروف دنبال ستاره‌ها هم هستید؟

ببینید به هر حال هر تیم دوست دارد که بازیکنان بزرگ و ستاره داشته باشد. همانطور که گفتم اولویت لیست من بازیکنان تیم هستند و سپس بازیکنان جدید در همین راستا بازیکنانی را انتخاب کرده‌ام که بتوانند به تیم کمک کنند. باشگاه هم گفته که نهایت همکاری را با لیست من دارد.

تمرینات از چه زمانی شروع می‌شود؟

طبق برنامه ای که به باشگاه داده‌ام قراراست تمرینات را از 25 خرداد شروع کنم. البته احتمال دارد که با چند روز تاخیر تمرینات شروع شود.

نظرتان در مورد سرمربی جدید تیم‌ملی چیست؟

خب ویلموتس اولین بازی را برد شروع کرد و اتفاقا برد خوب و پر گلی بود. فکر می‌کنم شروع خوبی برای تیم‌ملی بود. بالاخره ایشان مربی کارنامه داری است و در بلژیک خوب کار کرده است. ایشان می‌تواند به تیم‌ملی و فوتبال ما کمک کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد