Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:49:24 GMT

رشد ۲۸۱۷ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۵۴۰

رشد ۲۸۱۷ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات

امروز در آخرین روز از سومین هفته معاملاتی این ماه بورس و اوراق بهادار در ادامه روند رو به رشد خود در روز گذشته در ساعات نخست امروز توانست به رشد ۲۸۱۷ واحدی برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (چهارشنبه 22 خرداد) در آخرین روز از سومین هفته معاملاتی این ماه بورس و اوراق بهادار در ادامه روند رو به رشد خود در روز گذشته در ساعات نخست امروز توانست به رشد 2817 واحدی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل بورس با این رشد به جایگاه 233 هزار و 435 واحد رسیده است.

 

بنابراین گزارش، در ساعات نخست امروز (22 خرداد) نمادهای وتجارت - بانك تجارت، خساپا – سايپا، وبملت - بانك ملت، پترول - گروه پتروشيمي س. ايرانيان، خودرو - ايران‌ خودرو، مرقام - ايران‌ارقام‌ و فاراك - ماشين‌ سازي‌ اراك‌ در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار گرفته اند و داد و ستدهای این نمادها همگی تاکنون رو به رشد بوده است و باعث شده تا در ابتدای ساعات کاری امروز تالار شیشه ای سبزپوش شود.

 

این گزارش می افزاید: فرابورس نیز در روز جاری (چهارشنبه 22 خرداد) روند رو به رشدی را برای خود ثبت کرد. شاخص کل فرابورس در ساعات نخست امروز با رشد 41 واحدی به 2 هزار و 97۳ واحد رسیده است و ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۹۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون سهم طی بیش از ۴۶ هزار نوبت معاملاتی است.

 

نمادهای پربیینده امروز (22 خرداد) فرابورس نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، حريل - ريل پردازسير، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس، غشهداب - كشت و صنعت شهداب ناب خراسان و زاگرس - پتروشيمي زاگرس هستند که در میان آنها در ساعات نخست امروز نمادهای حريل - ريل پردازسير، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان و زاگرس - پتروشيمي زاگرس روند نزولی داشتند و سایر نمادها در نمودار رو به بالا حرکت می کنند.

بنابراین گزارش، ادامه رشد شاخص کل بورس در حالی در ساعات نخست معاملات امروز (22 خرداد) رخ داده است که شاخص کل بورس و اوراق بهادار روز معاملاتی خود در (21 خرداد) را با 350 واحد رشد معادل 0.15 درصد به  230 هزار و 617 واحد به پایان رساند. آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که اکثر شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای این روز با رشد مواجه شدند اما با در این میان نوساناتی نیز در بازار بورس وجود داشت.

 

در این روز شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 99 واحد افزایش معادل 0.15 درصد به 65 هزار و 340 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 392 واحد رشد معادل 0.69 درصد به 57 هزار و 259 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 269 واحد افزایش، معادل 0.69 درصد به 39 هزار و 328 واحد، شاخص آزاد شناور با 255 واحد کاهش معادل 0.10 درصد به 261 هزار و 173 واحد، شاخص بازار اول با 99 واحد کاهش معادل 0.06 درصد به 170 هزار و 892 واحد و شاخص بازار دوم با 2346 واحد صعود معادل 0.52 درصد به 454 هزار و 367 واحد رسید و ۴ نماد « اخابر با ۲۹۶ واحد، همراه با ۲۶۶ واحد، رمپنا با ۱۶۲ واحد و رانفور با ۱۰۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند

 

در پایان داد و ستدهای روز گذشته (21 خرداد) در ۳۵۷ هزار نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۳۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۸۷۳ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان رسید./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس روزنامه نماز عید فطر دهه کرامت مسجد بیرجند مریم داوری شبستان بیرجند فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با رشد ۴۶۳ واحدی به ۲,۲۸۱,۴۶۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۶۵۳.۱۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۳۸۴.۹۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۱۹,۸۳۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۱۲۷.۵۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۸,۷۰۹.۸۸۳ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748263

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی