Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله خادمی در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت مردم مناطق سیل زده استان خوزستان، گفت: خوشبختانه مشکلات اولیه مردم مناطق سیل زده حل و فصل شده و بخش عمده ای از آنان توانسته اند به خانه های خود بازگردند اما خانه های آنان نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه در استانداری هم جلساتی برای حل و فصل مشکلات مردم مناطق سیل زده برگزار شده و یک سری وام ها برای مردم این مناطق پیش بینی شده است، ادامه داد: برای مردم مناطق سیل زده وام ۱۵ میلیون تومانی و همچنین وام های ۵ میلیون تومانی بلاعوض در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تصریح کرد: در شرایط فعلی، مردم در حال ارائه مدارک خود برای اخذ این وام ها هستند تا از طریق فرمانداری ها و استانداری ها، این وام ها را دریافت کنند.

خادمی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ وامی در مناطق سیل زده خوزستان پرداخت نشده است، گفت: در حال حاضر صرفاً مردم در حال ثبت نام برای اخذ وام هستند و چیزی بدست آنان نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت هر چه سریعتر وام های در نظر گرفته شده برای مردم مناطق سیل زده را به آنان تخصیص دهد چرا که مردم به علت وقوع سیل، خسارت های بسیار زیادی دیده اند و بویژه آنکه کشاورزی و دامپروری هایشان را از دست داده اند و از آنجا که اغلب مردم این مناطق کشاورز و دامدارهستند باید هر چه سریعتر مشکلاتشان مرتفع شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت می‌شود.
علی دهقانی افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری نفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.
دهقانی گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده می‌کنند بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان