Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه‌های طنز «باقلوا» «شب چراغ» ذبا هدف ایجاد فضایی فرحبخش، باطراوت و تقویت روحیه بینندگان و شنوندگان شبکه قزوین تقدیم حضور هم استانی‌ها می‌شود.

انبارلویی افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه «شب چراغ» روز‌های پنجشنبه و جمعه هرهفته ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه میهمان نگاه گرم بینندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت جنگ شبانه هرهفته به یکی از شهر‌های استان قزوین سفر می‌کند، اضافه کرد: «شب چراغ» ضمن اجرای بخش‌های مختلفی همچون لباهنگ، نمایش طنز، دف نوازی و موسیقی سنتی، از ورزشکاران، هنرمندان و کارآفرینان نمونه آن شهر در خلال برنامه دعوت می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رادیو قزوین هم در برنامه «باقلوا» با رویکرد طنز انتقادی همراه با بخش‌های متنوع و شخصیت‌های طنز نمایشی روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ به مدت ۱۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

انبارلویی افزود: این برنامه با بخش‌هایی همچون «جناب دخو»، «آقای خاص، خانم مروت و آقای میمنت»، «خبر و مبر»، «سنگ پایی ها» و «مشاعره‌ای ها» کام شنوندگان را شیرین خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بخش «جناب دخو» مسائل و مشکلات مردم قزوین را مانند: آسیب به باغستان‌های قزوین از نحوه پاسخگویی مدیران و مسولان و رفتار‌های مردم را با زبان طنز به نقد می‌کشد، در بخش «زندگی خانوادگی مروت و میمنت» اتقاقاتی می‌افتد که به مسائل روز اشاره دارد مثل: حمله مردم به سمت سایت‌های خرید خودرو یا حمله به سمت پمپ بنزین ها. در استودیوی «خبر و مبر» خبر‌های استانی و کشوری به زبان شیرین و با لحن خبری طنز و با کمک ترانه و موسیقی‌های متنوع خوانده می‌شود، در بخش «سنگ پا» مسئولان یا یک شخصیت مردمی با اسم‌های مختلف روی صندلی می‌نشینند و از آن‌ها در مورد کار و وظیفه‌ای که انجام نداده اند، سوال می‌شود و در بخش «مشاعره» نیز شعر‌های طنز با موضوع مسائل مربوط به استان قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

پخش برنامه‌های طنز «باقلوا» و «شب چراغ» از شبکه قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • رفع بیش از ۳۹ هزار مورد رفع قطعی گاز در استان قزوین
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین