Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان ام‌باپه با گلزنی در بازی برابر آندورا جوانترین بازیکن تاریخ فوتبال است که به رکورد ۱۰۰ گل می‌رسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه توانست با ۴ گل آندورا را شکست دهد تا شکست بازی با ترکیه را به دست فراموشی بسپارد. کیلیان ام‌باپه، تائووین، وسام بن یدر و زوما گل‌های قهرمان جهان را در این دیدار به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیلیان ام‌باپه با گلزنی در این دیدار به رکورد ۱۰۰ گل رسید. این بازیکن ۶۰ گل را در تیم پاری سن ژرمن، ۲۷ گل در تیم موناکو و ۱۳ گل را در تیم ملی فوتبال فرانسه به ثمر رسانده است.

نکته جالب اینجاست که ام‌باپه جوان‌ترین بازیکن تاریخ است که به رکورد ۱۰۰ گل می‌رسد. او در حالی که ۲۰ سال و ۱۷۳ روز سن دارد به این مهم می‌رسد. این در حالی است که کریستیانو رونالدو زمانی که ۲۲ سال و ۳۵۶ روز سن داشت و لیونل مسی وقتی ۲۲ سال و ۹۷ روز سن داشت توانسته بود به رکورد ۱۰۰ گل برسد و حالا ام‌باپه تقریباً دو سال از این دو فوق ستاره جلو افتاده است.

ام‌باپه جوان توانسته است در این سن قهرمانی در جام جهانی را نیز تجربه کند و خیلی‌ها او را با پله اسطوره فوتبال برزیل مقایسه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه کیلیان ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!