Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین جلسه شورای اقامه نماز منطقه سه کشور با حضور مدیران استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرکرد از برگزاری نخستین جلسه شورای اقامه نماز منطقه سه کشور با حضور مدیران استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: استان‌های کشور به پنج منطقه 6 استانی تقسیم شده‌اند که هر منطقه نیز دارای یک مدیر است که جلسات و موضوعات مرتبط به نماز در این منطقه  را بررسی می‌کند و این جلسات به‌صورت فصلی برگزار می‌شوند.

وی افزود: در جلسه روز پنج‌شنبه 6 عنوان و موضوع در ارتباط با تحقق پیام مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در دو حوزه نماز و دانش‌آموز بررسی می‌شود.

کریمی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در حوزه دانش‌آموزی، بررسی اقدامات ابتکاری اجرا شده در سایر استان‌ها، بررسی قابلیت اجرای آن در استان به‌صورت بومی و در نهایت اقدامی مشترک در استان‌های منطقه از عناوینی است که در این اجلاس منطقه‌ای به طور ویژه بررسی خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در نهایت با اشاره به برنامه‌ریزی در این اجلاس در خصوص اقدامات لازم برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط ستادهای اقامه نماز خاطرنشان کرد: این جلسه پنج‌شنبه 23 خرداد در یک روز کامل کاری از ساعت هشت صبح در محل ستاداقامه نماز استان برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری