Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:15:48 GMT

۳۲۰ تن عسل در شهرستان سلسله تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۷۰۶

۳۲۰ تن عسل در شهرستان سلسله تولید شد

رضا سوخته زاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهرستان سلسله امسال توانست با ۲۲۴ نفر بهره بردار و دارا بودن بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ کلنی زنبور عسل، ۳۲۰ تن عسل تولید و روانه بازار کند.
وی با اشاره به اینکه عسل تولیدی منطقه پرسک شهرستان سلسله توانست در کنگره جهانی عسل پس از ۹۰ سال مدال برنز را از نظر کیفیت کسب نماید، عنوان کرد: این موفقیت می‌تواند عسل شهرستان سلسله و لرستان را در صورت حمایت و توجه، در بازارهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید به نبود صنایع فرآوری و بسته بندی به عنوان مهمترین مشکلات زنبورداران شهرستان و پیگیری های تعاونی زنبورداران، خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، اقدامات لازم جهت برندسازی عسل تولیدی شهرستان و ایجاد صنایع فرآوری و بسته بندی صورت گرفته و در این راستا باید تمامی تلاش خود را جهت شناخته شدن عسل مرغوب شهرستان در بازارهای کشور و حتی جهان بکار گیریم.
مدیر جهاد کشاورزی سلسله با بیان اینکه قطعاً شهرستان سلسله ظرفیتهای بسیار زیاد دیگری را برای پرورش زنبور عسل دارد، افزود: امید است در سالهای آینده با برنامه ریزی و حمایتهای بیشتر، تعداد زنبور داران افزایش یافته و تولید عسل با کیفیت بسیار خوب و طعم بی نظیر در این شهرستان افزایش یابد.

۷۲۶۵/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه