Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان در استکهلم اظهار داشت: با سخنان وی درباره اهمیت برجام برای جامعه جهانی و اروپا هم نظریم‌؛ اما تاکید وی مبنی برای اجرای تعهدات یکجانبه توسط ایران در یک توافق چند جانبه را خیلی درک نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر این توافق چند طرف دارد همه اطراف آن بطور یکسان باید به تعهدات شان عمل کنند و اگر نمی توانند باید درک کنند ما هم با استفاده از سازو کارهایی که برجام در اختیار ما گذاشته نسبت به برجام و تعهدات مان بازنگری داشته باشیم.

موسوی تصریح کرد: دوستان اروپایی اگر خیلی نگران حفظ برجام اند باید از همه طرف ها بخواهند بدان عمل کنند و بیش از همه خودشان به تعهدات شان پایبند باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: به وزیر خارجه آلمان و دیگرانی که از تصمیمات اخیر برجامی ایران ابراز نگرانی می کنند پیشنهاد می کنیم ماده ۳۶ توافق برجام و مقدمات علم حقوق را یک بار دیگر با دقت مطالعه کنند.

کد خبر 4638878 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران سید عباس موسوی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» پایبند به آداب ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پخش فصل پنجم این مجموعه از ۱۵ فروردین آغاز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم