Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:41:01 GMT

۲۴۰ کیلو تریاک در زیر بار هنداونه در ورامین

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۶۴۶

۲۴۰ کیلو تریاک در زیر بار هنداونه در ورامین

‌فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله ۲۴۰ کیلو گرمی تریاک از خودرو تریلی و دستگیری یک قاچاقچی در ورامین خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر، توسط راننده یک خودرو تریلی دانگ فانگ از مرزهای شرقی کشور با پوشش بار هندوانه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مشخص شدن مسیر تردد محموله مواد افیونی، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و نیز تحقیقات نامحسوس موفق شدند خودرو مزبور را در محدوده محور چرمشهر ورامین شناسایی و طی یک عملیات پلیسی آن را متوقف کنند.

سردار ناظری ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو که حامل چندین تن هندوانه بود، ۲۴۰ کیلو گرم تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترياك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه