Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی پیشین تیم تراکتورسازی در آستانه پیوستن مجدد به این تیم قرار گرفته است ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، خالد شفیعی که در روزهای گذشته زمزمه حضورش در تراکتورسازی شنیده می‌شد، در تیم فوتبال سپاهان اصفهان ماندنی شده است.

شفیعی فصل گذشته فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کرد، اما با توجه به جدایی سیاوش یزدانی، تصمیم گرفته که در اصفهان بماند، چون به احتمال زیاد فصل آینده به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب سپاهان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورودی‌های احتمالی تراکتورسازی در فصل نقل‌ و انتقالاتبررسی وضعیت 4 بازیکن جدید تراکتورسازیتلاش تراکتورسازی برای جذب رامین رضاییان

با ماندن شفیعی در سپاهان، حالا تنها گزینه مدنظر تراکتورسازی برای پُست دفاع میانی، سیلو دوس‌سانتوس برزیلی است. این مدافع برزیلی که در تست‌های ایفمارک هم شرکت کرده، در حال حاضر در تبریز حضور دارد.

سیلو پیش از این هم سابقه حضور در تیم تراکتورسازی را داشت و الان هم در یکی از هتل‌های تبریز به سر می‌برد. گفته می‌شود که در روزهای آینده قرارداد وی با تراکتورسازی امضا‌ء خواهد شد.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند