Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون امور بانک، بيمه و شرکت هاي دولتي وزير اقتصاد از فروش 40هزار ميليارد تومان اموال مازاد بانک ها تا پايان سال جاري در کشور خبر داد و گفت طي يکساله گذشته 12هزار ميليارد تومان از اموال مازاد بانک ها فروخته شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عباس معمارنژاد در مصاحبه با راديو افزود: طي يکساله گذشته 12 هزار ميليارد تومان از اموال مازاد بانک ها با برنامه اي که وزارت اقتصاد از بانک ها گرفته فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين اظهارداشت: بانک هاي دولتي و خصوصي شده اي که هنوز تحت نظارت وزارت اقتصاد هستند بر اساس برآوردهاي صورت گرفته بين 70 تا 100 هزار ميليارد تومان اموال مازاد در اختيار دارند.
معاون امور بانک، بيمه و شرکت هاي دولتي وزير اقتصاد در پاسخ به اين پرسش که چرا رقم اموال مازاد بانک ها بصورت دقيق اعلام نمي شود، گفت: بالاخره برخي بانک ها ارزيابي هاي جديدي از اموال خود ندارند يا قيمت سهام شرکت ها روز به روز در حال تغيير است بنابراين به دليل وجود نوسان در ارزش و قيمت دارايي ها نمي توان ارقام دقيقي را بيان کرد.
وي همچنين در خصوص ابلاغ سند بانکداري آينده و تحول ديجيتال مبتني بر اقتصاد هوشمند به راديو اقتصاد افزود: بطورکلي هرچقدر بانک ها به سمت بانکداري ديجيتال و تحول ديجيتالي شدن در داخل خود گرايش پيدا کنند نتيجه اين جهت گيري ارائه خدمات مطلوب تر، ارزان تر، متنوع تر و با کيفيت تر به مردم خواهد بود.
معمارنژاد اظهارداشت: بطورکلي هر تحول ديجيتالي در نهايت ارائه خدمات بهتر به مردم است بنابراين اگر مستندي در اين حوزه اعلام مي شود هدف نهايي همان چيزي که پيش ازاين بيان شد.
به گزارش تسنيم، وي در ادامه يادآورشد: مردم شريف هم در جريان باشند که هرچند اسم اين گونه سندها بانکداري آينده و تحول ديجيتال مبتني بر اقتصاد هوشمند است ولي در نهايت با کاهش قيمت تمام شده خدمات در بانک ها منجر به اين خواهد شد که همه آحاد جامعه بتوانند خدمات خود را از نظام بانکي با سرعت بيشتر با کيفيت بهتر و ارزان تر دريافت کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور 47 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای 11 پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط 11 پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم