Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@19:00:36 GMT

با پالس کسب و کارتان را مدیریت کنید!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۶۴۱

با پالس کسب و کارتان را مدیریت کنید!

 به گزارش پایگاه خبری امتداد، پالس اپلیکیشنی با ویژگی های جذاب و کاربردی برای ارایه خدمات پشتیبانی به پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سداد طراحی شده و افراد می توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه یا تبلت خود، علاوه بر مشاهده عملکرد و ریز تراکنش کارتخوان در هر ساعت از شبانه روز، درخواست پشتیبانی نیز بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پالس از طریق داشبورد موجود در صفحه اصلی امکان مشاهده کارکرد کارتخوان در روزها و هفته های گذشته میسر است و کاربران می توانند از گزارش های متنوع با امکان جست و جوی پیشرفته بهره مند باشند.

دیگر امکان کاربردی و جذاب اپلیکیشن پالس برای کاربران، ارایه گزارش های در لحظه است. از آنجایی که گزارش های بانکی اغلب کلی و تفکیک نشده اند، از این رو پالس این مشکل را مرتفع کرده است و افراد می توانند به ریز تراکنش های خود دسترسی داشته باشند.

در بخش یادآوری این اپلیکیشن هم با ثبت طلب ها و بدهی ها، تعهدات مالی در موعد مقرر یادآوری می شوند.

همچنین در صورتی که یک تراکنش پس از ۷۲ ساعت به حساب مورد نظر واریز نشد، می توان آن را در بخش مغایرت ها ثبت کرد تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

امکان مشاهده فهرست تمامی خطاهای ظاهر شده روی کارتخوان و نحوه رفع آنها در بخش راهنمای خطاها نیز میسر است.

اپلیکیشن پالس از طریق بازار و گوگل پلی قابل دانلود است. همچنین با ارسال عدد ۶ به شماره ۲۰۰۰۴۴۴ و یا مراجعه به سایت Sadadpsp.ir می توان به این اپلیکیشن دسترسی داشت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و هشدارهای لازم بسیاری از شهرستان‌های خراسان جنوبی از جمله نهبندان، سرایان، زیرکوه وبشرویه دچار سیل شده‌اند.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و هشدارهای لازم در استان بسیاری از شهرستان‌ها دچار سیل شده‌اند و بارندگی در سرایان نیز جزو هشدارها بود که به صورت نقطه‌ایی و رگباری شدید خواهد بود که روان آب را به دنبال خود داشته است.

وی بیان کرد: در شهرستان سرایان منطقه‌ایی است کهع مستعد سیل خیزی است و زمانی که سیل می‌آید به مناطق شهری مانند سه قلعه، و بخش‌های مرکزی را نیز درگیر می‌کند و خارج از مناطق مسکونی در فردوس نیز درگیری‌هایی ایجاد می‌کند که اراضی کشاورزی و اگر در اطراف شهر کارخانجاتی باشد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

آخوندی تصریح کرد: در سرایان خسارات به راه‌های روستایی، آبنماها و روکش راه‌ها بوده است که مورد ارزیاابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در فردوس، بشرویه خساراتی نیز بر اثر سیل وارد شده  است که در بشرویه 3 روستا دچار آبگرفتی شده است که 15 دستگاه ابنیه فنی دچار مشکل شدند، 10 واحد مسکونی دچار آبگرفتی و 12 رشته قنات و خسارت به مزارع و جاده‌ها بیشتر از باقی مناطق بوده است.

وی با بیان اینکه تا به الان با توجه به سیل‌های رخ داده در استان خسارات جانی گزارش نشده است، بیان کرد: در نهبندان حدود 30 روستا درگیر سیل شده‌اند که تا دیشب نیز هنوز سیل ادامه داشته است و خساراتی نیز در تمام ابعاد از جمله راه‌ها و اراضی کشاورزی، قنوات، استخرهای ذخیره آب و واحدهای مسکونی و زیرساخت شبکه انتقال آب روستایی و مزارع و شبکه‌های انتقال برق و... دچار خسارت شده‌اند.

آخوندی بیان کرد: در حال حاضر هیچ راهی در استان مسدود نیست اما تردد در برخی از محورها باید به صورت بسیار کنترل شده و محورهای آهنگران – زیرکوه و شهداد-نهبندان مقداری ناایمن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد