Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رحمانی در نشست صمیمی با روسای هیاتهای بوکس شهرستانها که با محوریت موضوعات و چالشهای بوکس استان برگزار شده بود ،اظهار کرد: ما بیش از حد غرق در گذشته و افتخارات گذشته لرستان شده ایم و این باعث شده تا حدود زیادی اززمان حال غافل شویم آنچه که الان ما با آن مواجه هستیم رنکینگ  ۲۲ کشور است واین اصلا زیبده ورزش و بوکس لرستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: ما اگر بوکس را به حال خودش رها می کردیم بدتر از این نمی شد این نتیجه عملکرد ماست و باید آن را بپذیریم.

رحمانی  تصریح کرد: رقبای ما به سختی مشغول کار هستند و متاسفانه ما درگیر موضوعات پیش پا افتاده ای و اختلافات داخلی هستیم که وقت آن رسیده آنها را رها کنیم.

او گفت: من دست همه صاحبنظران بوکس لرستان رو به گرمی می فشارم و اعتقاد دارم هر شخصی باید در حوزه تخصصی خودش به کارگیری شود این یعنی مربی، مربی باشد و داور در حوزه خودش کار کند تا تداخل ایجاد نشود.

رییس هیئت بوکس لرستان خاطر نشان کرد: در جلسه مصوب کردیم که اجازه شرکت ورزشکاران لرستان را برای استانهای دیگر نخواهیم داد در کنار این باید شرایط را برای قهرمانان مهیا کنیم که فکر کوچ را ازخود دورکنندو با توجه به اینکه در نیمه دوم تیرماه سالجاری میزبان نوجوانان کشور هستیم تمام تلاش خودمان را برای سربلندی بوکس لرستان انجام دهیم.

رحمانی در خصوص دعوت شدگان به اردوی تیم ملی ،یادآورشد:  به دلیل اینکه مدتی هیات بوکس ما رها شده بود بچه های ما به اردو دعوت نشده بودند که با رایزنی روز گذشته آقایان فرجی، جمشیدوند و طاهری رو به اردوی تیم ملی فرستادیم و بچه ها قول دادم که در مسابقات انتخابی آنها خودم پای رینگ حضور داشته باشم.

رحمانی در مورد رضا مراد خانی بوکسور ملی پوش لرستانی که به تهران کوچ کرده است نیز گفت: با رضا صحبت کردم و در حال مهیا کردن شرایط هستیم  که او برگردد در ضمن در لیست دعوت شدگان مرادخانی خودش را بوکسور لرستان معرفی کرده و این نوید خوبی است.

او بیان کرد:  ما اعتقاد به ثبات داریم و همه دست اندرکاران در سمت های خودشان ابقا می شوند و انتظار داریم توقعات مردم لرستان را که همان سربلندی ورزش و آقایی بوکس لرستان هست رو هدف و سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی بوکس ملی پوش کشور لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی ، امروز آسمان برخی نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب کشور ابری است و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق دور از انتظار نیست.
امروز در استانهای گلستان، سیستان و بلوچستان و فارس بارندگی شدید رخ می دهدو برای این استانهاهشدار نارنجی صادر شده است.
فردا پنج‌شنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟